۲۴ اسفند ۱۳۹۵

جشنواره نوروزی ال‌جی موبایل با مشارکت همراه اول

جشنواره نوروزی ال‌جی موبایل برای تلفن‌های هوشمند و جدید ال‌جی با مشارکت همراه اول آغاز شد.

برای شرکت در جشنواره، کافیست به یکی از فروشگاه‌های ال‌جی موبایل در سراسر کشور مراجعه کنید و یکی از تلفن‌های هوشمند و منتخب ال‌جی در جشنواره را بخرید.

با خرید گوشی‌های منتخب ال‌جی از تمامی فروشگاه‌های سراسر ایران و فروشگاه‌های آنلاین، علاوه بر هدایای ذکر شده در جدول زیر، یک عدد سیم کارت USIM رایگان همراه اول با بسته اینترنت آلفا پلاس (۲+۲) + یک عدد کارت هدیه اینترنت نوترینو + کارت هدیه فعالسازی سیم کارت اعتباری همراه اول به خریداران تقدیم می‌گردد.

ال‌جی K8، K10، X Power، Stylus 2، G5s و V20 از مدل‌های برگزیده در جشنواره نوروزی ال‌جی موبایل هستند که می‌توانید بر حسب نیاز خود انتخاب کنید.

photo_2017-03-14_09-10-59

این جشنواره فقط در روزهای 25 و 26 اسفند ماه برای مدل V20 و G5s و از 24 تا 26 اسفند ماه برای سایر مدل‌ها در فروشگاه‌های ال‌جی‌موبایل برگزار می‌شود. برای دریافت هدایای خود می‌توانید به فروشگاه‌هایی که فهرست آن در ادامه آمده مراجعه نمایید.

شرایط دریافت کارت هدیه:

ارائه اصل فاکتور مهر شده به تاریخ روز، همراه داشتن کارت ملی، کارت گارانتی دو ساله ال‌جی و جعبه گوشی الزامیست.

برای فعال سازی کارت هدیه سیم کارت اعتباری و دریافت سیم کارت به فروشگاه‌های همراه اول مراجعه فرمایید.

در هنگام تحویل کارت هدیه، گوشی فعال و جعبه گوشی پانچ می‌شود.

photo_2017-03-14_09-11-08

۶ نظر

فتح ابادی ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام جشنواره گوشی های ال جی برای ۲۸ اسفند تمدید نشده است?

هادی ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام من جشنواره را نمی دونستم فروردین ۹۶ هم جشنواره هست ممنون میشم

پیمان ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

جهت شرکت در جشنواره خرید گوشی K10تا کی میشه ثبت نام کردذ

هادی ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

جشنواره سال ۹۶ کی هست من نتونستم بخرم

taher ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام من در جشنواره v20 رو داخل هفت حوض خریداری کردم، با توجه به تمام شدن هدست جشنواره ثبت نام کردن که بعد از عید تحویل بدن ولی الان کسی مسئول این قضیه نیست، جریان هدیه من چی میشه؟

حسين ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

تعداد فروش گوشی ال جی مدل K10 قدیم یا ۲۰۱۶در سایت دیجی کالا از ۴۰۰ دستگاه گذشت که در بین تمامی گوشیهای فروخته شده در سایت دیجی کالا در بین تمامی برندها یک رکورد بی نظیر می باشد جالب اینجاست که معمولا بعد از عرضه مدل جدید گوشیها مدل قدیمی گوشی ها با افت قیمت مواجه می گردند اما در مورد K10 برعکس است یعنی بعد از فروش ویژه با قیمت ۵۰۹ هزار تومان از ابتدای سال تا کنون قیمت مدل قدیم از ۵۲۵ به ۵۳۹ و اخیرا به ۵۴۹ هزار تومان افزایش یافت با توجه به تفاوت قیمت موجود با ۲۰۱۷ و عدم وجود رقیب در بین سایر برندها از نظر امکانات و قیمت در صورت تداوم عرضه مدل ۲۰۱۶ این گوشی در اینده نزدیک این گوشی به رکورد فروش ۵۰۰ تایی خواهد رسید

نظر دهید