Quantcast
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
October 19, 2017
3

شرکت گلدیران، در راستای مشــتری مداری و در جهــت رفاه حال مشتریان، اقدام به راه اندازی بخش درخواست و پیگیری خدمات به صورت آنلاین نموده است.  

مشـتریان عزیز از این پـس می تـوانند با ورود به بخش خدمــات، ضمن آشنایی بیشتر با خدمات گلدیران، درخواست های خود را ثبت  و پیگیری نمایند.

در این بخش تمامی نیازها و درخواست های مصرف کنندگان  اعم از نصب، گارانتی، تعمیر، پشتیبانی و کلاس های آموزشی، توسط کارشناسان با تجربه، در سریع ترین زمان، رسیدگی و پاسخ داده می شود. همچنین مرکز پشتیبانی امور مشتریان شرکت گلدیران، بدون تعطیلی و ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به تماس مشتریان است.

i

28 دیدگاه در “خدمات آنلاین در سایت گلدیران

  1. پاسخگوئی بخش تلفنی گلد ایران عالیست حتی بعد از انجام خدمات هم در مورد برخورد همکاران و نحوه اموزش کاربری تجهیزات و رضایت از کارکرد پرسنل هم تماس می گیرند ای کاش بخش درخواست درخواست تجهیزات جانبی بصورت اینترنتی فعال تا امکان خرید تجهیزاتی مانند کنترل ، پاکت جارو برقی ، انواع کابل ها و …. نیز امکان پذیر می شد البته بخش ارتباط با ما در سایت تزئینی و عملا کسی پاسخگو نیست و در سایت ال جی ایران و گلد ایران نسخه فارسی راهنمای استفاده از محصول برای تمامی اقلامی که دفترچه کاغذی راهنمای محصول در کارتن
    محصول بزبان فارسی موجود است وجود ندارد و فقط نسخه انگلیسی موجود است بطور مثالMD9350DV

  2. سلام و خسته نباشید یخچال فریزر ما نیاز به ذغال های داخل یخچال رو داره نمیدونم ب کجا مراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام دوست عزیز،

      اگر یخچال فریزر شما ال جی است با مرکز خدمات مشتریان گلدیران تماس بگیرید.

  3. سلام .خسته نباشید.من جاربرقی دارم که شلنگ ان خراب شده.میشه راهنمایی کنیداز کجا میشه خرید.ممنون از شما.شلنگ این جاروبرقی داخلش سیم کشی برقی داره.

  4. کولر گازی الجی نکست وان NV246TQ با شماره سریال پنل بیرونی= ۵۰۲KAFX13E71 و شماره سریال پنل داخلی = ۵۰۲KARW12E18. آ روی کارت هم آرم گلدیران نداره، آیا این کالا اصالتش تایید میشود تقلبی نیست ؟ ممنون

  5. با شماره ۸۴۷۳۳ که تماس گرفتم گفتند اگه برچسب هولوگرام یا آرم شرکت گلدیران روی کارتون بسته بندی درج نشده باشد مورد تایید گلدیران نیست و تقلبی است ؟ آیا درسته؟

  6. فروشگاه دنیای مدرن با مدیریت آقای مبرهن در مراغه که میگه من نمایندگی گلدیران هستم گفت این سری از کولر گاریها را از خود گلدیران خرید کردم و اصل ساخت کره هستند و نداشتن برچسب گلدیران روی کارتون مهم نیست و مورد تایید گلدیران هست ، من چیکار باید بکنم میترسم کولر گازی تقلبی و جنس بانه ای باشد باباش ۴۹۹۰۰۰۰ منهای ۳۰۰۰۰۰تومان تخفیف جشنواره گلدیران و ۱۰۰۰۰۰ تومان تخفیف فروشگاه یعنی ۴۵۹۰۰۰۰ تومان پرداخت کردم ، ولی مشکوکم که تقلبی باشه؟

  7. سلام
    سینما خانگی ما سیدی نشون نمیده ،ایراد از اپتیکه یا چیز دیگه ایی؟
    برای سرویسش به چه شماره ایی زنگ بزنم؟
    هزینه تقریبی هم بهم بگید

    مدل سینما خانگی:۱۰۱hzhk097185

    • به احتمال قوی گاز کولر خالی و یا کمتر از حد می باشد وجود روغن در محل اتصالات لوله مسی انتقال گاز نشانه نشتی گاز و یخ زدن آن نشانه کمبود فشار گاز می باشد و در نهایت خالی شدن کامل گاز باعث میشود کولر شما فقط جابجائی هوا را انجام دهد با خدمات گلد ایران تماس بگیرید تا در خصوص سرویس ( باد گیری و شستن پنل بیرون ساختمان و همچنین گرد گیری پنل داخلی ( تمیز کردن فیلترهای بالای پنل از طریق شستشو و فیلترهای سبز و ذغالی با جارو برقی و شارژ گاز کولر اقام نمایند البته اگر بیش از ۴ یا ۵ سال کولر شما سرویس نشده باشد بسته شدن منافذ رادیاتور پنل بیرونی و همچنین از بین رفتن عایق لوله مسی هم میتواند علت باشد برای حفظ عایق کولر میتوانید سالیانه با استفاده از نوار پرایمر که به وقفور در تعمیرگاههای کولر گازی در دسترس است روی پوشش عایق لوله مسی مجددا روکش جدید نوار پرایمر بکشید البته کبوترها و بطور کل پرندگان علاقه زیادی به نوک زدن به نوار پرایمر دارند برای حفظ آن میتوانید با لنت برق سفید روی نوار پرایمررا بپوشانید .

  8. خدمات گلدیران خدمات بدی نیست ولیکن محصولاتشون آشغاله. ما یک پیکج گلدیران گرفتیم و هنوز یک سال از زمان خرید نمی گذره، ولی نزدیک به ده بار برای سرویس پکیج اومدن. واقعا آشغالترین و افتضاحترین کالایی هست که در عمرمون دیدیم. تنها چیزی که خیلی بهش اهمیت میدن اینه که بعد از هر بار سرویس تماس بگیرن و بگن آیا از سرویس راضی بودین یا نه و آیا گلدیران رو به بقیه پیشنهاد میدین یا نه، و ما هم هر دفعه باید بگیم خدماتتون خوبه ولی جنستون آشغاله.

  9. دو ماه پیش یکدستگاه اسپلیت نیو تایتان گرفتم از همون هفته اول نمایشگرش سوخت ، هزار بار تماس گرفتم هنوزم که هنوز یه قطعه به این کو چکی رو هنوز تعویض نکردن ، محصولا تشون به هیچ عنوان گارانتی ندارن همش دروغه

  10. سلام و خسته نباشیدبدنه داخل فریز ساید من خود به خود شکسته کارشناس از شرکت اومدن و بررسی کردن واز گلدیران با من تماس گرفتن و گفتن هزینه تعمیر سیصد هزار تومان ودر ضمن توقع نداشته باشید سایدتون مثل قبل کار کنه من میخوام بدونم که علت این شکستگی چیه و خسارت چندین میلیون هزینه من رو کی باید جوابگو باشه ممنون

  11. سلام و عرض خسته نباشید
    من یه تلوزیون ۴۳ اینچ اسمارت ال جی خریداری کردم یه مشکل بزرگ دارم و اون هم اینه ک نمیتونم شبکه های رادیویی رو حذف کنم چون فقط گذینه های بلاک موو اسکیپ و نامبر رو داره طفا راهنماییم کنید ک کارکنم شبکه های رادیوو حذف بشه خیلی ازار دهندس حدود ۱۵۰ شبکه الان هست

  12. سلام یه led ال جی گرفتم مشکل بزرگی داره توی تصاویر روشن و در حال حرکت مثل پخش فوتبال تصویر دارای سایه هست( احساس می کنی از پشت شیشه کثیف داری تلویزیون نگاه می کنی) از چند نفر پرسیدم می گن این ایراد همه تلویزیون های جدید با پنل ips هست ایا این حرف درسته؟ راهی نداره؟ واقعا از خریدم پشیمانم که ال جی خریدم انگار پولو ریختی توی سطل اشغال!!!!!!!!!!!!

  13. با سلام.
    بنده در تاریخ ۱۵ شهریور یک ساید خریداری نموده ام. این ساید دارای کارت جشنواره بوده است که دریافت کردم و به بنده گفتند ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر واریز می گردد ولی هم اکنون یکماه گذشته ولی هیچ خبری از پول جشنواره نیست. هر چی تماس هم میگیریم کسی پاسخگو نیست. چه کسی باید پاسخگو باشد؟

  14. هفت ماهه یخچال ساید بای ساید ما خراب شده و خطای f dh میده علیرغم تماس با نمایندگی و دفتر تهران گلدیران نتونسته مشکل رو حل کنه متاسفانه خدمات پس از فروش شما صفره . بیخودی تبلیغ میکنید اما تکنیسین های فنی شما!!!! برد سالم یخچال منو خراب کردن فذستادن

  15. این سایت خدمات آنلاین احتمالا دکوره چون به هیچکدوم از موارد مطرح شده جواب نمیدن. فقط پول مشتری رو بگیرن بقیه ش اصلا مهم نیست!!!!

    • دوست عزیز،

      اگر در زمینه خدمات گلدیران برای محصولات ال جی مشکلی دارید، با مرکز خدمات مشتریان گلدیران تماس بگیرید تا مشکل شما برطرف شود.

      متشکرم.

  16. سلام کارتن ال ای دی ۳۲میخوام از کجا باید پیدا کنم اصلا پیدا میشه کارتن خودش خراب شده جابجا کردنش مشکله

  17. کارت هدیه کولرگازی اینجانب از اول تیر۹۶ تاالان شارژنشده وبه هرجامراجعه کردم یازنگ زدم کسی جواب نداده.البته گفتن که مقصرنصاب بوده که دیرترمدارک به شرکت ارسال کرده ولی تقصیربنده که نیست.کولردرهمان اول تیرماه نصب وراه اندازی شده.اگه لازم باشه عکسی که درهمان روزگرفته شده وقراربوده نصاب اقدام کندرااگرامکانش باشدمیتوانم ارسال کنم.عکسی که ثابت میکندکولردراول تیرنصب بوده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو