۰۴ اسفند ۱۳۹۵

ال‌جی G6؛ نقطه‌عطفی در طراحی صنعتی مدرن

طراح صنعتی مشهور، تورستِن والور، طراحی کمینه‌گرا، مستحکم و ارگونومیک ال‌جی G6 را تحسین کرد.

در مصاحبه‌ای که به تازگی با تورستون والور ترتیب داده شده بود، او شانس دیدن ال‌جی G6 را پیدا کرد و این تلفن هوشمند را به عنوان تلفیقی از شکل زیبا، راهکار هوشمندانه و رابط کاربری بسیار عالی، که جوهره و اساس یک تلفن هوشمند است، تحسین کرد.

تورستِن والور، مدیرعامل استودیوی طراحی دانمارکی طراحان دیوید لوییس، تا کنون چندین جایزه طراحی صنعتی مانند iF Design Awards و Good Design Awards دریافت کرده است. آقای والور طراحی صنعتی ال‌جی G6 را به دلیل تمرکز بر ضروریات و زیبایی برای انعکاس حس استحکام ستود. او با اولین نگاه به G6 گفت که کلید طراحی صنعتی عالی در هر محصول نه تنها زیبایی ظاهری است بلکه توجه کامل به نیاز  کاربران آن محصول نیز هست. وی در ادامه اضافه کرد که چشم کاربر به طور طبیعی به نمایشگر FullVision در این تلفن هوشمند خیره خواهد شد زیرا تمام عناصر غیرضروری و جلوه‌های مزاحم حذف شده است.

ال‌جی G6 اجزای طراحی مینیمالیست و کمینه‌گرا دارد و حس بسیار عالی هنگام لمس القا می‌کند. بدنه فلزی که دور تا دور این تلفن را احاطه کرده است از استحکام در سبک همراه با رنگ‌ولعابی مات و نرم برخوردار است. پشت این گوشی کاملاً صاف است و دوربین هیچ برآمدگی ندارند که از آن محافظت شود. آقای والور طراحی ارگونومیک ال‌جی G6 را تحسین کرد زیرا به راحتی با یک دست گرفته می‌شود و سر نمی‌‌خورد.

وی در خاتمه گفت: «و من بر این باورم که وقتی این گوشی را از جعبه بیرون بیاورید، در دست بگیرید، به پشت برگردانید، نگاهش کنید و با آن کار کنید، از تمام دقت و تمرکزی که روی جزییات آن گذاشته شده است بسیار لذت خواهید برد.»

۱ نظر

لوازم جانبی g6 ۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

به زودی لوازم جانبی g6 در جانب یموجود میشه

https://janebi.com/mobile-accessories/lg-accessories/lg-g6

نظر دهید