۰۲ اسفند ۱۳۹۵

ال‌جی K10 2017؛ مجهز به دوربین واید

ال‌جی K10 بهترین فناوری‌های تلفن‌های پیشرفته و پرچمدار ال‌جی را در خود گنجانده شده‌ است؛ امکاناتی نظیر زاویه گسترده ۱۲۰ درجه در دوربین جلو.

این تلفن هوشمند عضو خانواده سری به‌روز شده K است و این فلسفه اصلی را در دل خود گنجانده که همه مشتریان یک چیز مشترک را در تلفن هوشمندشان نمی‌خواهند. به جای اینکه یک مدل تلفن هوشمند اصلی ارائه شود و انتظار برود که همه مشتریان خودشان را با آن وفق دهند، سری K برای برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان طراحی شده است.

ال‌جی K10 بهترین نمایشگر ۵٫۳ اینچ HD با فناوری لمس درون سلولی را در کلاس خود دارد که تجربه مشاهده بسیار خوبی را در فضای داخلی و فضای باز فراهم می‌کند.

دوربین ۵ مگاپیکسل در ال‌جی K10 لنز سلفی با زاویه گسترده ۱۲۰ درجه دارد که مکمل دوربین ۱۳ مگاپیکسل پشت است؛ همان دوربینی که در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سری G به کار رفته است.

امکانات پیشرفته دیگر معمولاً در تلفن‌های هوشمند این رده وجود ندارد؛ امکاناتی مثل فریم فلزی به شکل U برای بدنه مقاوم اما باریک ۷٫۹ میلی‌متر با طراحی شیشه قوس‌دار دو‌ونیم بعدی.

۱۳ نظر

حسين ۲ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سری K ال جی با اقبال بسیار خوبی در بازارهای کل دنیا مواجه شد در این میان K10 با ویژگی داشتن امکانات دوربینهای پرچمدار اما با قیمتی پائین تر ازرده متوسط های برندهای رقیب گل سرسبد این سری به شمار می رود بطوریکه هم مدیا پردازش و هم سایت رسمی فروش اینترنتی آن دیجی کالا آن را پر فروش ترین گوشی خود اعلام نموده اند استقبال از این گوشی به حدی بود که نمونه با گارانتی آن بصورت متناوب در بازار یافت می شد به همین لحاظ علاوه بر امار رسمی تعدا زیادی از نمونه های قاچاق آن نیزدر بازار ایران بفروش رسیده که امار دقیقی از ان در دست نیست به همین خاطر بر خلاف رویه مرسوم ال جی و در کل تمامی برندهای صاحب نام برای اولین بار یک مدل جدید از یک برند با نام گذاری قبلی و با اضافه کردن پسوند جدید به بازار عرضه شده تا بتوانید تکرار کننده این موفقیت در سال ۲۰۱۷ باشد سال گذشته ۲۸ فوریه یا دهم اسفند خبر ورود K10 به بازار ایران در این درگاه ارتباطی و همچنین کانال تلگرامی ال جی منتشر شد قیمت اولیه عرضه این گوشی ۶۹۰ هزار تومان بود و هم اکنون با ۵۳۵ هزار تومان امکان تهیه ان در بازار وجود دارد با بررسی مشخصات فنی و امکانات گوشی جدید و با توجه به قیمت بالا در عرضه اولیه قیمت آن در روزهای اول عرضه ( احتمالا هفته آتی ) حدود ۷۰۰ هزار تومان می باشد الان بهترین موقع برای خرید این گوشی در جشنواره است زیرا ۳۰ هزار تومان کارت هدیه به ان تعلق می گیرد قیمت نهایی این گوشی با احتساب ۱۰ هزار تومان بری گلاس و ۳۵ هزار تومان برای بهترین کیف و ۳۲ گیگابایت حافظه میکرو اس دی اضافه حدود ۴۵ هزار تومان به کسر مبلغ کارت هدیه مجموعا حدود ۶۰۰ هزار تومان برای خریدار هزینه دارد راستی شما گوشی دیگری با دو سیم کارت ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل برای عکاسی و قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی ، قابلیت پشتیبانی کامل زبان فارسی و …. با این قیمت حتی در برندهای چیننی سراغ دارید ( K10 ساخت کره جنوبی است ) ؟

پویا ۲ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام.ببخشید تاریخ عرضه این گوشی حدودا چه زمانی هست؟

حسين ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

طبق روال مرسوم سری جدید تلفن های هوشمند میان رده ال جی در نیمه اسفند هر سال عرضه میشود البته در سال گذشته ابتدا سری K10 و بعد K4 و در نهایت K8 با فاصله چند هفته از یکدیگر وارد بازار شدند بنا براین باید بین دهم تا ۱۵ اسفند منتظر عرضه K10 جدید در بازار ایران باشید معمولا به لحاظ بازار شب عید تقاضا زیاد و اوایل فروردین موجودی سری اول عرضه تمام میشه

علی ۲ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
میشه بدونم این گوشی تو ایران از کی موجود میشه؟
و ایین که قیمت احتمالی؟

حسين ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

طبق روال مرسوم سری جدید تلفن های هوشمند میان رده ال جی در نیمه اسفند هر سال عرضه میشود البته در سال گذشته ابتدا سری K10 و بعد K4 و در نهایت K8 با فاصله چند هفته از یکدیگر وارد بازار شدند بنا براین باید بین دهم تا ۱۵ اسفند منتظر عرضه K10 جدید در بازار ایران باشید معمولا به لحاظ بازار شب عید تقاضا زیاد و اوایل فروردین موجودی سری اول عرضه تمام میشه احتمالا تو رنج ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان

مهدی ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

این گوشی کی وارد بازار ایران میشه؟
من منتظرم که این گوشی وارد بشه تا بعد از ۳ سال و نیم گوشی L7 II م رو عوض کنم

حسين ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

طبق روال مرسوم سری جدید تلفن های هوشمند میان رده ال جی در نیمه اسفند هر سال عرضه میشود البته در سال گذشته ابتدا سری K10 و بعد K4 و در نهایت K8 با فاصله چند هفته از یکدیگر وارد بازار شدند بنا براین باید بین دهم تا ۱۵ اسفند منتظر عرضه K10 جدید در بازار ایران باشید معمولا به لحاظ بازار شب عید تقاضا زیاد و اوایل فروردین موجودی سری اول عرضه تمام میشه البته L7 هم توی گوشیهای میانرده ال جی خوب گوشی بود اما به پای K10 نمیرسه

جعفر ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

قیمت و تاریخ عرضه کی هست میشه بگین

حسين ۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

طبق روال مرسوم سری جدید تلفن های هوشمند میان رده ال جی در نیمه اسفند هر سال عرضه میشود البته در سال گذشته ابتدا سری K10 و بعد K4 و در نهایت K8 با فاصله چند هفته از یکدیگر وارد بازار شدند بنا براین باید بین دهم تا ۱۵ اسفند منتظر عرضه K10 جدید در بازار ایران باشید معمولا به لحاظ بازار شب عید تقاضا زیاد و اوایل فروردین موجودی سری اول عرضه تمام میشه البته L7 هم توی گوشیهای میانرده ال جی خوب گوشی بود اما به پای K10 نمیرسه

احمد ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

ایا حسگر اثر انگشتم داره

سپهر ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

ایا حسگر اثر انگشت داره

امیر فتح اله پور ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

سلام و خسته نباشید. لطفا اگر ممکنه در رابطه با حسگر اثر انگشت k10(2017) اطلاع رسانی دقیق انجام بدید. چون یه سایت نوشته داره و یه سایت دیگه نوشته نداره. همین طور هم فروشگاه ها !!! یکیشون میگه داره یکی دیگه هم میگه نداره. حتی you tube هم اطلاع رسانی دقیقی در این مورد نداره. من یجا هم خوندم که مدل های حسگر دارش چند ماه آینده بطور قاچاق و بدون گارانتی از دبی و پاکستان وارد میشه. آیا درسته? لطفا راهنمایی کنید…. دارد یا ندارد????

محمد ۴ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

یه سوال LG k10 2017 حسگر انگشت دارد

نظر دهید