۰۶ اسفند ۱۳۹۵

ال‌جی X Power 2؛ با ظرفیت باتری زیاد خوراک کاربران پرمصرف

این تلفن هوشمند میان‌رده ال‌جی با ظرفیت باتری فوق‌العاده 4500 میلی‌آمپر و نمایشگر 5.5 اینچ برای مخاطب عام طراحی شده است.

ال‌جی X Power 2 برای کاربرانی طراحی شده است که نیاز به ظرفیت باتری بالا و نمایشگر بزرگ دارند و شیفته بازی با موبایل و مصرف زیاد محتوای چندرسانه‌ای هستند. این محصول پرقدرت ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2017 در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری خواهد شد.

هر مدل از از سری X ال‌جی قابلیت خاصی دارد که معمولاً در تلفن‌های هوشمند پرچمدار یافت می‌شود. اولین تلفن هوشمند از سری X که امسال معرفی می‌شود X Power 2 است. این محصول جوابگوی نیاز کاربرانی است که زیاد با برنامه‌های کاربردی و بازی‌های که انرژی زیادی از باتری می‌گیرند سر و کار دارند و می‌خواهند از مشاهده محتوای چندرسانه‌ای مانند ویدئو و فیلم در تلفن هوشمند خود لذت ببرند.

LG-X-power2-02

ال‌جی X Power 2 نمایشگر 5.5 اینچ HD با فناوری لمس درون‌سلولی دارد که هم بزرگ است و هم رنگ‌های واضح، زنده و طبیعی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، خوانایی نمایشگر در زیر نور قوی خورشید بسیار خوب است. ال‌جی X Power 2 دوربین 5 مگاپیکسل با زاویه واید یا گسترده دارد که بالای نمایشگر تعبیه شده است و به کاربران امکان ثبت سلفی یا وِفی (Wefie) تا 8 نفر را بدون استفاده از مونوپاد می‌دهد. دوربین 13 مگاپیکسل در پشت نیز مجهز به قابلیت Zero Shutter Lag است و تأخیر آزاردهنده بین زمان فشار دادن کلید شاتر و ثبت تصویر را برطرف می‌کنند. فلاش LED ملایم برای دوربین جلو نیز ثبت نماهای گروهی با کیفیتی که معمولاً فقط در استودیوهای حرفه‌ای یافت می‌شود را امکان‌پذیر می‌کند.

این تلفن هوشمند متمایز از دیگر تلفن‌های هوشمند انبوه بازار و میان‌رده است و به تجربه کاربری انحصاری ال‌جی برای سلفی مجهز شده است. قابلیت Auto Shot به صورت خودکار شاتر دوربین جلو را در زمان تشخیص چهره فعال می‌کند. قابلیت‌های Gesture Shot و Gesture Interval Shot علامت دست را تشخیص می‌دهد و به آن پاسخ می‌گوید. بنابراین، نیاز به فشار کلید شاتر را که معمولاً منجر به مات شدن تصویر می‌شود برطرف می‌کند. با قابلیت Quick Share نیز کاربران می‌توانند تصاویر خود را تنها با یک ضربه فوراً در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌شان پست کنند.

ال‌جی X Power 2 از آغاز ماه مارس در امریکای لاتین و سپس، در بازارهای اصلی امریکا، آسیا، اروپا و دیگر مناطق عرضه خواهد شد. قیمت‌ این محصول در زمان عرضه در کشور اعلام خواهد شد.

۲ نظر

حسین ۶ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

مثل اینکه موفقیت سری x باعث تکرار رویه اتخاذ شده برای سری kاین با برای سری x گردید در یک کلام میتوتن گفت سری x برای کسانی طزاخی و تولید شده که دنبال یک ویژگی خاصبرای گوشی خود هستند و ایکس پاور ساخته شده برای کسانیکه در طول زوز مرتبا با گوشی خود در حال کارند و حوصله شارژ گوشی و همراه داشتن پاور بانک با خود را نیز ندارند یعنی یک گوشی خوب با پاوربانک داخلی اما جمع و جور

پیمان ۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

کاش الجی تو پرچمدارهاش از یه باطری خوب و یا فول اچ دی استفاده میکرد تا اینجوری درمونده نشه من و دوستم فقط برای این v20نخریدیم که باطریه ضعیفی داشت

نظر دهید