۲۳ اسفند ۱۳۹۵

درخشش ال‌جی با رکورد تعداد جوایز دریافتی از 2017 iF DESIGN AWARDS

یکی دیگر از نمایش‌های قدرتمند در صحنه جهان موقعیت ال‌جی به عنوان پیشروی صنعت در طراحی را بار دیگر تأیید کرد.

ال‌جی با دریافت 30 جایزه طراحی برتر از iF Design Awards که شامل نشان طلای افتخارآمیز iF Gold Award برای جاروبرقی مخزنی CordZero است رکورد دیگری ثبت کرد. علاوه بر این جایزه طلا، دیگر محصولات متمایز و منحصربه‌فرد ال‌جی مانند تلویزیون SIGNATURE OLED W، لپ‌تاپ Gram، تلفن هوشمند ال‌جی V20 و هدست‌ بلوتوث‌های Tone نیز مفتخر به دریافت جایزه شدند.

iF_GoldAward2017gold_l_CMYK

هیئت داوران در زمان اهدای جایزه طلا به جاروبرقی CordZero راحتی، کارایی و آسودگی این جاروبرقی بی‌سیم را تحسین کردند. علاوه بر این، هر کدام از 4 محصول در خانواده فوق پیشرفته SIGNATURE برای طراحی برترشان توسط iF تأیید و تقدیر شدند. زیبایی و ضخامت بسیار کم و غیر قابل باور تلویزیون SIGNATURE W به دنبال برنده شدن محصولات SIGNATURE شامل یخچال، ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و تلویزیون OLED اصلی در سال گذشته، امسال در iF مورد تقدیر قرار گرفت.

iF-design-award-2017_logo

همچنین، گالری محصولات فوق پیشرفته و ممتاز برند SIGNATURE ال‌جی با عنوان LG SIGNATURE Gallery هم در بخش ارتباطات و هم ساختار داخلی تحسین شد. این گالری در نمایشگاه IFA 2016 در برلین آلمان با مساحت 140 مترمربعی پرده‌برداری شد و بر فلسفه طراحی Art of Essence در جوهره ذات و طبیعت هر کدام از محصولات مجموعه فوق پیشرفته و ممتاز لوازم خانگی و تلویزیون ال‌جی تأکید داشت.

۱ نظر

Hanif ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام.از کجا میشه این جاروبرقی رو تهیه کرد؟میشه حدود قیمتشو بگید؟

نظر دهید