۲۱ اسفند ۱۳۹۵

دو عضو جدید خانواده گلدیران پلاس

شرکت گلدیران به‌تازگی دو شعبه دیگر از فروشگاه‌های گلدیران پلاس خود را در تاریخ 15 اسفند افتتاح کرد.

شرکت گلدیران به‌تازگی دو شعبه دیگر از فروشگاه‌های گلدیران پلاس خود را در تاریخ 15 اسفند افتتاح کرد. این فروشگاه‌ها در دو شهر تهران و اصفهان بازگشایی شدند و مجموع تعداد این فروشگاه‌ها را در ایران به 23 عدد رساندند.

3(9)

گلدیران پلاس شماره 20 که در خیابان شریعتی تهران واقع‌شده با حضور جناب آقایان نعمت‌الله دیلمی، حسین تنهایی، حسین حیدری، امیرعباس کائینی و سایر مدیران گلدیران برای استفاده علاقه‌مندان به یک تجربه خرید عالی بازگشایی شد. شعبه اصفهان هم در خیابان مطهری این شهر قرار دارد و با حضور جناب آقایان حسین دیلمی، احمد همتی، مجید معینی و سایر مدیران گلدیران افتتاح شد.

هدف اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای گلدیران پلاس ارائه بالاترین استاندارد خدمات به مشتریان است. در این دست فروشگاه‌های منحصربه‌فرد، ضمن تدارک فضای نمایشگاهی و لمس محصولات از نزدیک، مشتریان برای اولین بار در کشور با زنجیره‌ای از خدمات مبتنی بر ارزش‌افزوده، احترام به مشتریان برای یک تجربه عالی خرید روبرو می‌شوند. تمامی کارکنان این فروشگاه‌‌ها برای ارائه خدمات و احترام به مشتریان آموزش‌دیده‌اند و با اطلاعات کامل از تمامی محصولات مشتری را برای خریدی هرچه بهتر راهنمایی می‌کنند و درعین‌حال تجربه خرید مصرف‌کنندگان را به سطح بالاتری ارتقا پیدا می‌دهند. این امر باعث می‌شود رضایت و وفاداری مشتری به برند بیشتر شود و مزیت رقابتی مهمی برای گلدیران به وجود بیاید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید