۱۱ اسفند ۱۳۹۵

ساعت هوشمند LG Watch Sport: مثل یک کامپیوتر با امکانات کامل

ساعت‌ هوشمند LG Watch Sport نمایشگر مدور دارد و کلید چرخان در کنار آن برای پیمایش آسان و راحت تعبیه شده است.کاربران می‌توانند کلید را با انگشت بچرخانند، پیام‌ها را بخوانند یا منوی برنامه را پیمایش کنند و اعلان‌ها را ببینند. تصویرهای پس‌زمینه صفحه ساعت که قابل سفارشی شدن هستند تا ۸ قابلیت را نمایش می‌دهند تا کاربران بتوانند اطلاعات مهم را در یک نگاه مشاهده کنند.

پلت‌فرم Android Wear 2.0 تجربه پیام‌رسانی در این ساعت‌های هوشمند را بهتر می‌کند. کاربران می‌توانند با دست‌خط خود یا لمس کششی روی صفحه کلید بنویسند و از طریق پاسخی که Smart Reply ارائه می‌دهد و توسط فناوری یادگیری ماشینی گوگل نیرو می‌گیرد به پیام‌هایشان پاسخ دهند.

پلت‌فرم Android Wear 2.0 دستیار Google Assistant را به مچ شما می‌آورد. کاربران می‌توانند به پیام‌ها پاسخ دهند، یادآوری تنظیم کنند یا با نگه داشتن یک دکمه یا گفتن Ok Google راهنمایی مسیریابی بخواهند. با Google Fit ، کاربران می‌توانند با پیگیری فعالیت‌های بدنی، ورزش قدرتی و مربیگری به اهداف خود در تناسب اندام برسند. کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی دلخواه خود را مستقیماً از فروشگاه مجازی Google Play روی ساعت خود دانلود کنند.

LG-WATCH-Sport-02-e1486575865295

ساعت هوشمند LG Watch Sport یک ساعت همه‌کاره با امکانات کامل و هوشمند است و برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند از سبک زندگی ورزشی و پویا لذت ببرند. ال‌جی Watch Sport اولین ساعت هوشمند Android Wear است که از Snapdragon Wear 2100 بهره می‌برد و مجهز به اتصال ۴G LTE است. ساعت هوشمند جدید ال‌جی مجموعه‌ای از امکانات مستقل و کامل دارد که شما را از تلفن بی‌نیاز می‌کند. این ساعت برنامه‌های کاربردی را بدون نیاز به تلفن اجرا می‌کند و از GPS داخلی برخوردار است؛ قابلیت مفیدی که برای دوندگان و ورزشکاران بسیار مناسب است. با پشتیبانی از Android Pay، کاربران می‌توانند با ضربه ساده مچ خود به دستگاه الکترونیک پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این دستگاه نمایشگر مدور و روشن ۱٫۳۸ اینچ P-OLED دارد، بدنه آن از استیل ضدزنگ با درجه ۳۱۶L ساخته شده، شیشه آن از نوع Gorilla Glass 3 است و بند ساعت بادوام و از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک در نظر گرفته شده که در برابر حرارت قابلیت ارتجاع دارد. این ساعت هوشمند رتبه IP68 نیز برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب دارد. ساعت هوشمند Watch Sport ال‌جی حسگر PPG دارد که با دقت ضربان قلب کاربرش را در هنگام استراحت و ورزش کنترل می‌کند.

۳ نظر

وحید ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

امیدوارم با قیمت و گارانتی وارد ایران بشه … درضمن تبلیغات الجی از گوشی جی ۴ به این ور خیلی ضعیف شده …

Mohammad29 ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام این ساعت هوشمند کی وارو بازار کشور میشه؟

کیان ۱ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

کسی نمیدونه این ساعت کی قراره موجود بشه؟ چند ماه گذشته از شروع فروشش هنوز توی ایران جایی ندیدم

نظر دهید