۰۷ اسفند ۱۳۹۵

قوانین جدید باشگاه روی خوش زندگی

اعضای محترم باشگاه روی خوش زندگی، عطف به اعلانات قبلی، به اطلاع می رساند قوانین مربوط به محاسبه امتیازات و اعتبارات باشگاه در سال 96 به شرح زیر می باشد که از تاریخ 1 فروردین ماه در پروفایل اعضا اعمال می گردد.


لازم به ذکر است اعضای فعلی که در سطوح الماس و طلا قرار دارند و دارای کارت میباشند،به مدت 12 ماه پس از آخرین خرید، اعتباراتشان تغییر نخواهد کرد و فرصت خواهند داشت از اعتبار فعلی خود استفاده نمایند. افرادی که بیش از 12 ماه از آخرین خریدشان گذشته تا پایان سال 95 می توانند از اعتبار موجود در کارت هایشان برای خرید محصولات ال جی استفاده نمایند. اعتبار خریدهای پس از اول فروردین96، مطابق با قوانین جدید، محاسبه خواهد شد.
سطوح قرار گیری اعضا

نحوه کسب و استفاده از اعتبارات ذخیره شده در باشگاه به شرح زیر تغییر می یابد
a

امتیاز خرید – خرید محصولات:

مجموع میزان خرید محصولات ال جی با ضمانت گلدیران که توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردیده باشد “امتیاز خرید” محصولات است.
طبق قوانین باشگاه، اعضا به ازای خریدهای انجام شده پس از سال 2012 (از 10 دی سال 1390 به بعد ) اعتبار خرید مجدد دریافت می نمایند. .
قیمت خرید محصولات با توجه به قیمت مصوب گلدیران در تاریخ خرید و به شرط نصب محاسبه خواهد شد.
فقط مصرف کنندگان نهایی جزء اعضای باشگاه می باشند و خریداران تجمیعی جزو اعضای باشگاه محسوب نمی شوند.
امکان تجمیع خریدهای اعضای خانواده در یک حساب کاربری وجود ندارد.
در حال حاضر فقط محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی مورد محاسبه قرار می گیرند.

c
اعتبار

اعتبار درصدی از امتیاز کل می باشد که در کارت باشگاه ذخیره می گردد. دارندگان کارت می‌توانند اعتبار خود را به مدت 12 ماه پس از آخرین خرید و در خرید بعدی به صورت تخفیف در خرید مجدد* محصولات صوتی و تصویری ، خانگی و موبایل ال جی با ضمانت گلدیران از طریق فروشگاه های منتخب استفاده نمایند و از کلیه خدمات رایگان باشگاه روی خوش زندگی مندرج در “خدمات اختصاصی” برای محصول جدید خریداری شده بهره مند گردنداستفاده از اعتبار برای کالاهای خاص امکان پذیر است که لیست آنها در بخش “پیشنهادات ویژه” قابل مشاهده خواهد بود.لیست محصولاتی که مشمول درصد تخفیف مازاد بر اعتبار می باشند، در بخش پیشنهادات ویژه قابل نمایش خواهند بود.

f

انقضای اعتبار

دارندگان کارت باشگاه ، به مدت 12 ماه از آخرین خرید ، امکان استفاده از اعتبار تخصیص یافته را خواهند داشت.

امتیاز کمکی – فعالیت های باشگاه

امتیازات فعالیت اعضا که منجر به تخصیص “امتیاز کمکی” و افزایش “امتیاز کل” میگردد نیز مطابق جدول زیر محاسبه می گردد
امتیاز کل
مجموع امتیازهای کسب شده از خرید محصولات (امتیاز اصلی) و انجام فعالیت های باشگاه (امتیاز کمکی) که تعیین کننده رتبه مشتری در باشگاه می باشد. جهت دسترسی به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مشتریان و اطلاع از رتبه تخصیص یافته به “صفحه من” مراجعه نمایید.
 

جدول امتیاز کمکی – فعالیت های باشگاه

b
نحوه امتیاز دهی در ازای پیشنهاد به سایرین برای خرید، به شرح ذیل می باشد:

d

امتیاز هدیه خرید در روز ازدواج و یا تولد

مبنای محاسبه امتیاز، خرید از روز تولد یا ازدواج به مدت 30 روز می باشد.
g
خدمات ویژه باشگاه

خدمات پس از فروش شرکت مشتریان

h

تسهیلات ویژه:باشگاه روی خوش زندگی، جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضای وفادار خود، اقدام به همکاری با مراکز مختلفی نموده است. اعضای محترم باشگاه می توانند با مراجعه به این مراکز، و ارائه­ کد دریافت شده از طریق پیامک، خدمات این مراکز را با تخفیف ویژه دریافت کنند. در حال حاضر، مجموعه ورزشی حس خوب زندگی، آژانس هواپیمایی ملیکاسیر و آژانس هواپیمایی ققنوس، خدمات خود را با تخفیف ویژه به اعضای باشگاه ارائه می­کنند. جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید