۳۰ اسفند ۱۳۹۵

یا مقلب القلوب و الابصار…

بهار انقلاب به پا می‌کند؛ در من، در تو، در ما… منتظر انقلاب ال‌جی باشید.

از دیرباز آمدن فصل بهاران نویدبخش تغییر و دگرگونی بوده است؛ از همان زمان که ننه سرما کم‌کم به فکر رخت بر بستن از روی دشت‌‎ها و کوهساران بود، زمین هم خودش را برای یک اتفاق تازه آماده می‌کرد… اتفاقی که با شنیده شدن نوای دل‌انگیز سُرنا و دهل عمو نوروز و سر زدن شکوفه‌ها بر روی درختان عریان و یخ‌زده در فصل زمستان کاملاً محسوس بود.

بله، بالاخره بهار از راه رسید. زمین آماده شد تا ردای سبز عطرآگین به گل‌های سنبل را بر تن کند، پرده سرما را کنار زد و بر تن برهنه‌اش لباسی سبز منقش به گل‌های مدهوش‌کننده پوشاند.

ال‌جی، به شکرانه وفاداری شما مشتریان عزیز و گرامی در سالی پر از چالش و فراز و نشیب و سپاسگزاری از حمایت بی‌دریغ شما در تمامی سال‌هایی که همراهی‌اش کردید و با نظرات، پیشنهادات و انتقاداتی که ارائه کردید توانستید این شرکت را در جهت ارائه بهترین محصولات و خدمات یاری کنید، سال نو را به شما صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوید و برایتان در همه لحظات زندگی آرزوی پیروزی و شادکامی دارد.

ال‌جی امیدوار است در سال جدید بتواند بهتر و کامل‌تر از سال‌های قبل به ارائه پیشرفته‌ترین و به‌روزترین محصولات در جهت ارتقای سبک زندگی و راحتی بیشتر مشتریان ایرانی و همین‌طور در دسترس قرار دادن بهترین خدمات پس از فروش گام بردارد تا بیشتر از همیشه قدردان وفاداری و پشتیبانی شما باشد.

انتظار داریم سال پیش رو که سالی مملو از محصولات متنوع و پیشرفته در رسته محصلات هوشمند است بتواند بازار ایران را همراستا با بازارهای جهان با جهش‌هایی بلند به سوی پیشرفته شدن بیشتر پیش ببرد. امسال منتظر بهترین محصولات صوتی و تصویری و همین‌طور لوازم خانگی ال‌جی در خانواده برند جدید LG SIGNATURE باشید. اما فراموش نکنید که پرچمدار جدید ال‌جی به نام G6 در بخش تلفن‌های هوشمند نیز به زودی، در همین ماه‌های آتی، وارد بازار ایران خواهد شد.

ال‌جی با ارائه این محصولات برتر که نمونه‌ای از آنها را در نمایشگاه CES 2017 و MWC 2017 مشاهده کردید، در سال جدید نشان می‌دهد که مجدانه تصمیم دارد در تمامی بخش‌های صنعت پیشرو باشد و پرچم خود را در زمینه‌های گوناگون بالا نگه دارد.

پس، سالی که نکوست از بهارش پیداست.

بهار 1396 بر تمامی شما مردمان خوب سرزمین آریایی، مهد پاکی و نجابت، مبارک باد..

۱ نظر

حسين ۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

متقابلا سال نو را به کارکنان ال جی ایران و شرکای تجاری این شرکت در ایران از جمله مادیران اولین تولید کننده تلفن های همراه و اولین نماینده رسمی فروش و پس از فروش تلفن های همراه ال جی در ایران و همچنین بزرگترین تولید کننده و صادر کننده مانیتورهای ال جی از سال ۱۳۷۲ تا کنون و همچنین گلد ایران تولید کننده و نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و تهیویه مطبوع ال جی و همچنین شرکت مدیا پردازش نمینده فروش و پس از فروش تلفن های همراه ال جی در حال حاضر تبریک و تهینیت عرض می نمائیم امیدواریم در سال جدید شاهد همکاری هرچه بیشتر ال جی با تولید کنندگان داخلی باشیم بدنیست یادی هم از شرکای تجاری سابق ال جی که در معرفی این برند در داخل کشور داشتند و موفقیت ال جی در بازار ایران مرهون همکاری آنان است داشته باشیم اولین شریک ال جی شرکت رادیو شهاب که از سال ۱۳۵۸ همکاری خود را در زمینه تولید تلوزیون با ال جی یا همان گلد استار آغاز و تقریبا تمامی تلوزیونهای CRT و پرو جکشن ال جی موجود در منازل ایرانیان تولید این شرکت می باشد و هم اکنون علاوه بر تولید تلوزیونهای ال ای دی با برند ایرانی شهاب تولید تلوزیونهای TCL با ضمانت شهاب در این شرکت انجام می گیرد همچنین از سال ۱۳۸۴ تا کنون تولید تلوزیونهای سونی با ضمانت شرکت بازرگانی ایران و از ۱۳۹۱ تولید تلوزیونهای هایسنس با ضمانت شرکت زرین در این شرکت انجام می شود همچنین شرکت یاس که اولین نماینده رسمی فروش و خدمات فروش گوشیهای هوشمند ال جی که هم اکنون نمایندگی فروش و پس از فروش تلفن های همراه HTC و الکاتل را بعهده دارد . همچنین بزرگترین تولید کننده لباسشوئی با برند پاکشوما که با استفاده از قطعات ال جی در ایران لباسشوئی تولید می نماید و شرکت اطلس که تقریبا بیشترین پخش صوت اتومبیل های تولید داخل را با برند اطلس و با مشارکت ال جی در ایران تولید می نماید و همچنین یادی کنیم از برندهای قدیمی ایران که با همکاری ال جی در ایران تولید میشدند و در حال حاضر تولیدی ندارند از جمله ارج تولید کنند لباسشوئی با قطعات ال جی و استفاده کننده از کمپرسورهای ال جی در یخچال و فریزر ارج و تلوزیونهای پیام ، پانوراما ، اطلس ، کوفرد ، بلر ، تماشا ، پارس ، شیراز، البته هم اکنون تلوزیون پارس با همکاری کونکا و شهاب با همکاری تی سی ال چین همچنان تولید می گردند ولی سایر برندها دیگر تولیدی ندارند

نظر دهید