۱۱ اسفند ۱۳۹۵

120 درصد تخفیف برای تلویزیون‌های Full HD ال‌جی در جشنواره نوروزی

جشنواره نورروزی محصولات صوتی ال‌جی میزبان جدیدترین و مبتکرانه‌ترین تلویزیون‌های FHD ال‌جی در ایران است.

جشنواره محصولات تصویری نوروزی ال جی، از ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ به مدت محدود در جریان خواهد بود. هدیه نوروزی ال جی در این جشنواره شامل دو تخفیف ذیل می باشد :

۱- تخفیف نقدی در هنگام خرید : تخفیفات در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در جدول جشنواره، در حین خرید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

۲- تخفیف قرعه کشی بعد از نصب : در این جشنواره، مشتریان علاوه بر تخفیف نقدی در هنگام خرید، در هنگام نصب نیز از ۱% تا ۱۰۰% قیمت مصرف کننده آن محصول، به عنوان تخفیف بهره مند خواهند شد. جهت دریافت این تخفیف حتما توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمائید.

مراحل شارژ کارت هدیه:

gift card

برنده های تخفیف ۱۰۰% (بازگشت کامل مبلغ) به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت اســت، جهت دریافت تخفیف ۱% تا ۱۰۰۰% نیز نصب محصول مشمول جشنواره توسط شرکت مشتریان گلدیران، ضروری می باشد. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغیـــیر کنــــد.

محصولات:

HE Table

دقت فرمایید:

•    جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد. جهت نصب با شماره ی ۸۴۷۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

•    مهلت نصب محصولات تا ۱۰ روز پس از پایان جشنواره (که متعاقباً اعلام می شود) می باشد.

•    تنها ارسال شماره ۱۶ رقمی کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال جی و گلدیران و عبارت “کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری / لوازم خانگی” درج شده است) معتبر می باشد. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمایید.

•    به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری می کنید، یک کارت، دریافت کنید و شماره ی آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.

•    حداکثر تا ۷ روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت بانکی  نیز حداکثر۱۴ روز پس از ارسال شماره ی کارت توسط شما، انجام خواهد شد.

•    جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می توانید عدد  ۱ را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، به سامانه ۱۰۰۰۸۳۵۸۳ ارسال فرمایید.

•    در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت دو هفته از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، عدد ۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۵۸۳ پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود یا با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱(عدد ۴ – بخش جشنواره ها) تماس بگیرید. فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا ۳ ماه پس از پایان جشنواره(که متعاقباً اعلام می شود) خواهد بود و پس از این مدت شارژ کارت ها میسر نمی باشد.

•    کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان را می توانید در هنگام خرید از همه کارت خوان های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی توان از این کارت برای انتقال یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد.

۲ نظر

صوفیا ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

انشالله که یه چیزی هم به ما برسه

حسين ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

قطعا این قبیل جشنواره ها که پولکارت هدیه ها و تخیفات قرعه کشی و تبلیغات گسترده ان مستقیما از جیب خریداران پرداخت میشود باعث داغ شدن بازار تلوزیونهای وارداتی ال جی که بخش عمده ان از مناطق ازاد توسط مسافران و یا بصورت قاچاق وارد میشود را داغ تر میکند برند ال جی که به لحاظ کیفیت و خرابی تقریبا نزدیک به صفر و قیمت بسیار ارزان در مقابل سایر برندها محبوبیت بسیاری در میان خانواده های ایرانی پیدا کرده بیشترین میزان عرضه غیر رسمی قاچاق و اینترنتی را در بازار بخود اختصاص داده که اگر تعداد فروش کل را در نظر بگیریم قطعا در حال حاضر رتبه اول فروش در ایران را بخود اختصاص می دهد از طرفی علی رغم چند برابر شدن قیمت سایر کالاها در ۵ سال گذشته قیمت تلوزیونهای میان رده ال جی نسبت به ۵ سال گذشته با کاهش قیمت هم روبرو بوده و در گروه تلوزیونهای تا ۵۵ اینچ ریسک خرید بدون گارانتی را حتی برای اقشار با درامد متوسط قابل پذیرش ساخته بدین ترتیب همان اتفاقی که سه سال پیش برای سونی افتاد برای ال جی در حال تکرار است و بسیاری از نمایندگیهای رسمی ال جی با تابلو گلدایران نیز برای جلو گیری از ضرر و زیان نمونه قاچاق و بدون گارانتی ال جی را همزمان با نمونه گارانتی دار در دست عرضه دارند علاوه بر سایت های فروش اینترنتی تلوزیون و کانال های تلگرامی و سایت های فروش کالای دست دوم مانند ال جی پدیده فروش کالاهای ال جی هم اکنون در بین نمایندگیهای رسمی ال جی نیز کاملا رسوخ نموده و همانگونه که گلد ایران جای رادیو شهاب را گرفت احتمال اینکه بزودی ال جی شریک تجاری دیگری را جایگرین گلدایران که انصافا از نظر خدمات پس از فروش خوب عمل کرده بگیرد همانگونه که بازرگانی ایران جای شرکت ایران ضبط را گرفت اما بدلیل قیمت بالای کالای با گارانتی ان در مقابل قیمت کالای قاچاق در بازار شرکت ایران رهجو توانست با گرفتن امتیاز واردات تلوزیون سونی سهم بزرگی از عرضه رسمی تلوزیون سونی در کشور را از چنگ شرکت بازرگانی ایران دراورد و هم اکنون علاوه بر سونی محصولات شرکت چینی بلست را نیز در نمایندگیهای خود عرضه میکند و شرکت بازرگانی ایران هم ناچارا برای ادمه بقا تلوزیونهای TCL را که توسط شزیک سابق ال جی یعنی رادیو شهاب در داخل کشور تولید میشود را در نمایندگیهای خود عرضه میکند . هم اکنون تلوزیونهای قاچاق ال جی زبان فارسی را نیز ساپورت میکنند و مشخص است با هرف بازار ایران تولید شده اند

نظر دهید