۲۰ فروردین ۱۳۹۶

درخشش فناوری‌های نمایشگر OLED ال‌جی در هفته طراحی میلان

امروز آخرین روز از حضور مشترک ال‌جی و طراح مشهور ژاپنی، تکوجین یوشیوکا در نمایشگاه هفته طراحی میلان است؛ نمایشگاهی که با کسب جایزه برتر طراحی برای این دو شریک پایان گرفت.

نمایشگاه هفته طراحی میلان (Milano Design Week) که از روز 4 آپریل در میلان آغاز به کار کرد بزرگترین و مشهورترین نمایشگاه طراحی در سراسر دنیاست.

Milano_design_award1

نمایشگاه امسال میزبان سازه نوری غول‌پیکر و مشارکتی ال‌جی و طراح ژاپنی تکوجین یوشیوکا با عنوان TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future است و یک اثر خیره‌کننده برای به نمایش گذاشتن روابط انسانی با دنیای طبیعی و انعکاس فلسفه طراحی انسان‌محور ال‌جی به شمار می‌رود.

یک بخش از نمایشگاه حواس آینده ال‌جی و تکوجین یوشیوکا داستان امید به آینده را از طریق اشیای معمولی در زندگی آدم‌ها، مانند صندلی‌های حواس آینده با عنوان S.F chair ، بازگو می‌کند. اما این صندلی‌ها صندلی‌های معمولی نیستند و بیشتر به صندلی‌های روایت‌شده در داستان‌های علمی شبیه هستند. در مجموع ۱۷ صندلی با هنرمندی تمام با استفاده از نمایشگرهای OLED ال‌جی ساخته شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند روی این صندلی‌ها بنشینند و همزمان نسل آینده فناوری نمایشگر را تجربه کنند.

MDW_3-1024x682

بخش دیگر نمایشگاه “دیوار خورشید” نام دارد که یک سازه غول‌پیکر دیگر با ۱۶ متر عرض و ۵ متر طول است. این سازه از ۳۰ هزار ماژول نوری OLED ساخته شده است که متفاوت از لامپ‌های معمولی هستند. این دیوار تشعشعات نور ملایمی را باز می‌تاباند که راحتی و گرمای آن حس روز روشن و آفتابی را القا می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید