۲۸ فروردین ۱۳۹۶

چیزی فراتر از شست‌وشو

بهترین، بی‌صداترین و سریع‌ترین شست‌وشو را با ماشین لباسشویی 8 کیلویی WM-M84NW ال‌جی تجربه کنید.

این محصول که مدتی است وارد بازار ایران شده است در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران با ضمانت 10 ساله موتور دایرکت درایو اینورتر هوشمند به فروش می‌رسد.

 

شست‌وشوی سریع و تمیز با   TURBOWASH

در TurboWash از قابلیت آب‌افشان فشار قوی استفاده شده تا با کاهش چشمگیری در زمان شست‌وشو ضمن صرفه‌جویی در انرژی، شست‌وشوی تمیزتری حاصل شود. آب‌افشان فشار قوی با افشاندن مستقیم آب بر روی البسه به مدت 120 ثانیه، باعث بهبود عملکرد شست‌وشو و آبکشی می‌شود که حاصل فناوری گشتاور مستقیم 6 حرکتی است که شست‌وشوی پرسرعتی را برای کل چرخه شست‌وشو فراهم می‌سازد.

lg-washing-machine-FAST-AND-CLEAN-WITH-TURBOWASH

TURBOWASH

قابلیت TurboWash علاوه بر اینکه به اتمام برنامه عادی شست‌وشو در عرض 59 دقیقه کمک می‌کند، اثرگذاری چشمگیری نیز در کاهش مصرف انرژی و حفظ عملکرد شست‌وشو می‌گذارد. قابلیت TurboWash ال جی باعث کاهش مصرف انرژی تا 15% و کاهش مصرف آب تا 40% می‌شود. سرعت بالاتر، پاکیزگی بیشتر و هزینه برق کمتر.

lg-washing-machine_TURBO WASH_Efficacy

6 حرکت شست‌وشو

موتور گشتاور مستقیم 6 حرکتی به دلیل طراحی‌اش که خاص ال‌جی است با توجه به برنامه انتخابی قادر به انجام حرکت‌های مختلف روی دیگ یا ترکیبی از حرکت‌های مختلف است. عملکرد شست‌وشوی این ماشین لباسشویی به دلیل اینکه با سرعت کنترل‌شده چرخش و امکان چرخش دیگ به هر دو جهت چپ و راست تلفیق‌شده است به‌شدت بهبودیافته و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند.

lg-washing-machine_6 motionDD

موتور گشتاور مستقیم

سیستم اینورتر گشتاور مستقیم ال‌جی با کنار گذاشتن تسمه و پولی، بهره‌وری موتور را افزایش داده است – بنابراین از مصرف انرژی کاسته و خطر نقص عملکرد را در آن پایین می‌آورد. ساده شدن این سیستم باعث کاهش میزان سروصدا نیز می‌شود. همچنین ال‌جی موتور اینورتر هوشمند خود را 10 سال گارانتی می‌کند.

lg-washing-machine_Inverter Direct Drive_2014

سیستم بی‌صدا

میزان صدا در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به لطف موتور گشتاور مستقیم به‌قدری کاهش‌یافته و بی‌صدا است که حتی در نیمه‌شب هم می‌توانید آن را روشن کنید، بدون اینکه مزاحمتی برای خوابتان ایجاد کند.

Too-quiet-for-words-feature

تعادل بار

لباسشویی‌های هوشمند ال‌جی پس از بررسی لباس‌هایتان و تخمین وزن آن، بهترین زمان شست‌وشو و آبکشی را به‌صورت خودکار انتخاب کرده و بدین ترتیب باعث کاهش مصرف آب و انرژی می‌شود.

Load-Balance-feature-01_879

سیستم عیب‌یابی هوشمند

اکنون نیازی نیست برای رفع اشکالات ساده، منتظر آمدن متخصص باشید. کافی است با سیستم ™Smart Diagnosis ال‌جی، به کمک اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند یا از طریق تماس با مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی، مشکل خود را اعلام کنید و منتظر تماس باشید تا به شما بگوید چه کنید. در این صورت با کاهش تماس‌های غیرضروری در مصرف هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

WM-Smart-Diagnosis-feature-2013

۱ نظر

محمد حسین الهیاری ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من این لباسشویی رو خریدم خیلی هم ازش راضیم فقط دفترچه راهنماشو میخوام اگه ممکنه برام ایمیل کنید ممنونم

نظر دهید