۲۸ فروردین ۱۳۹۶

آنچه باید در مورد پنل ۵٫۷ اینچ QHD+ LCD ال‌جی در G6 بدانید

ال‌جی می‌خواهد نیاز مشتریانی پاسخ داده باشد که در پی نمایشگرهای بزرگ‌تر و بهتر در تلفن‌های هوشمند هستند.

مهم‌ترین ویژگی‌ بارز و قابل توجه در این نمایشگر جدید موبایل نسبت تصویر ۱۸:۹ است که بیشترین فضای تلفن هوشمند را به خود اختصاص می‌دهد و در مقایسه با نسبت تصویر ۴:۳ تا ۳:۲، ۵:۳ یا ۱۶:۹ و ۱۷:۹ نسبتاً جدید تحول مهمی به شمار می‌رود.

شرکت LG Display به دلیل افزایش تقاضای مشتریان برای تلفن‌های هوشمندی که نمایشگر بزرگتری دارند این نمایشگر بزرگ با نسبت تصویر ۱۸:۹ را ارائه کرد تا تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده‌ برای آنهایی ایجاد کند که دوست دارند در تلفن هوشمندشان فیلم یا کلیپ‌های ویدئویی تماشا کنند. نسبت تصویر ۱۸:۹ برای انجام چندکار با هم با استفاده از عملکرد نمایشگر دوتایی بهینه شده است.

فناوری QHD به وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل اشاره دارد و تعداد پیکسل‌های آن ۴ برابر بیشتر از نمایشگر HD با ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل بوده و ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ از یک پنل ۵٫۵ اینچ گنجانده است. پنل ۵٫۷ اینچ جدید + QHD شرکت LG Display وضوح ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسل با تراکم پیکسل ۳۶۴ پیکسل در اینچ دارد که بیشتر از نمایشگرهای متداول QHD LCD است.

8_30-e1484212742236

این محصول جدید نه تنها پاسخ لمسی عالی دارد و از فناوری انحصاری in-TOUCH ال‌جی بهره می‌برد بلکه باعث باریک‌تر و سبک‌تر شدن تلفن هوشمند می‌شود زیرا دیگر شیشه پوشش لمس وجود ندارد. این ماژول (بدون شیشه پوشش) بسیار باریک بوده و ضخامت آن از یک‌ میلی‌متر هم کمتر است. علاوه بر این، حاشیه در مقایسه با پنل‌های QHD LCD تا ۰٫۲ میلی‌متر (۲۰ درصد) از بالا و ۰٫۵۴ میلی‌‌متر (۱۰ درصد) از چپ و راست کاهش پیدا کرده است.

شرکت LG Display خوانایی پنل در فضای بیرون را بهتر کرده و سرعت انتقال را تا ۱۰ درصد افزایش داده است. با وجود همه اینها، مصرف انرژی تا ۳۰ درصد کاهش یافته است. خوانایی در فضای بیرون و مصرف کم انرژی معیار اصلی مشتریان برای انتخاب تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید