۳۰ فروردین ۱۳۹۶

ال‌جی Watch Sport؛ به زودی در بازار ایران

ساعت هوشمند LG Watch Sport مدل W281 به رنگ تیتانیوم به زودی وارد بازار ایران می‌شود و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل به فروش می‌رسد.

نیازی به تلفن نیست

از همان آغاز با دنیایی از برنامه‌های داخلی در ارتباط هستید مثل:  Google FitTM، Google Maps  با ناوبری، Android PayTM،  Hangouts.

با LTE داخلی این ساعت بدون نیاز به تلفن برنامه‌های زیادی را دانلود کنید:

 Strava‏، Runtastic‏، Foursquare‏، Skype‏، Uber‏، Telegram‏، Weather Channel‏، Accuweather‏، Facebook Messenger.

01-no-phone-required-1600x1240_Watch-Sport_M01A

دوری از نگرانی حتی بدون تلفن: همواره در ارتباط

قابلیت اتصال LTE شما را از تلفن همراه بی‌نیاز می‌کند. به تماس‌ها٬ پیام‌های متنی و ایمیل‌های مستقیما از طریق ساعت پاسخ دهید. موسیقی پخش کنید، از Google Assistant خود کمک بگیرید و حتی اعلانات رسانه‌های اجتماعی را مستقیما بر روی ساعت دریافت کنید.

02-constantlyc-connected-1600x1200_Watch-Sport_M01A

تم ساعت با خوانایی بالا

صفحه ساعت زیبایی را انتخاب کنید و رنگ صفحه، عقربه‌ها، شماره‌ها و غیره را سفارشی کنید. سپس، تا 8 حالت نمایش مختلف انتخاب کرده و آنها را هر طور که دوست دارید مرتب کنید؛ بدین ترتیب همه برنامه‌های مورد علاقه شما از همان ابتدا تحت کنترل انگشتان شما است.

03-glanceable-watch-faces-1600x1350_Watch-Sport_M01A

دکمه کناری چرخان برای پیمایش آسان‌تر

رابط دایره‌ای جدید این ساعت به منظور داشتن دسترسی سریع به برنامه‌ها و پیمایش آسان‌تر، از کل صفحه گرد آن بهره گرفته است. برای پیمایش در بین آیتم‌های مختلف، صفحه نمایش را لمس کنید یا دکمه کناری را بچرخانید. برای پایان دادن به تماس‌های تلفنی یا بازگشت به صفحه اصلی٬ دکمه کناری را فشار دهید. جذبه و حسی مشابه ساعت‌های کلاسیک را داشته باشید.

04-rotating-side-button-1600x1350_Watch-Sport_M01A

مربی تناسب‌اندام خودکار

رفیق جدید شما در تمرینات اینجا است. با روشن کردن این قابلیت، ساعت مچی شما به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد که چه زمانی شما شروع به دویدن یا دوچرخه‌سواری می‌کنید و پس از 3 دقیقه به صفحه «حالت فعال» تغییر وضعیت می‌دهد. برنامه Google Fit تعداد حرکات شنا، دراز و نشست، اسکات، پرس بازو و غیره را می‌شمارد. بر روی اندام خود متمرکز شوید.

05-automatic-fitness-trainer-1600x1060_Watch-Sport_M01A

پخش موسیقی در حین حرکت

پخش موسیقی‌های جدید و مورد علاقه شما از یک مجموعه تقریباً نامحدود. با ریتم‌هایی از ساعت مچی‌تان، به تمرینات خود انرژی بدهید. هدفون بلوتوث‌دار خود را وصل کنید و بدوید. یا با کنار گذاشتن تلفن که مزاحم ورزش کردنتان بود٬ تمرینات خود را اثربخش کنید. ذهن و دست‌های خود را آزاد نگه دارید!

GPS   مستقل و داخلی

با GPS داخلی دیگر لازم نیست هنگام دویدن یا دوچرخه‌سواری تلفن را به بازوی خود ببندید. به مکانی که اخیراً در موردش شنیده‌اید یا همیشه می‌خواستید بروید رهسپار شوید. با محیط پیرامون آشنا شوید، و همواره از موقعیت مکانی خود و فاصله پیموده‌شده مطلع گردید.

07-standalone-gps-built-1600x1100_Watch-Sport_M01A

مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

این ساعت با رتبه حفاظتی IP68 اکنون مقاوم‌تر شده تا در برابر گرد و خاک و آب دوام بیاورد. حتی می‌تواند در یک روز گرم در مقابل عرق بدنتان مقاومت کند یا هنگام دویدن زیر باران و تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متر زیر آب بماند.

*این محصول مناسب شنا یا غواصی نیست.

08-dust-and-water-1600x1125_Watch-Sport_M01A

پرداخت از طریق مچ دست

انجام پرداخت‌ها به همان سادگی گفتن ساعت به اشخاص است. تلفن و کیف خود را در جیب خود رها کنید، به لطف فناوری پرداخت امن NFC و ™Android Pay به تجربه بد ایستادن در صف پرداخت هر چه سریع‌تر پایان دهید.

*قابلیت Android Pay در همه کشورها قابل دسترسی نیست.

09-pay-from-your-1600x1350_Watch-Sport_M01A

تشخیص دست خط و ارسال پیام سریع

با استفاده از قابلیت‌های بهبودیافته تشخیص دست خط، صفحه کلید لغزشی  (Glide Typing)، پاسخ هوشمند و پشتیبانی از شکلک‌ها٬ نظرات خود را بیان کنید. با بهره‌مندی از Facebook Messenger‏، WeChat‏، WhatsApp‏، Hangouts  و البته متون پیام کوتاه، گفتگوی کاملی را در صفحه ساعت خود داشته باشید.

*تنوع و قابلیت‌های خاص ممکن است بسته به کشورها متفاوت باشد.

10-handwriting-recognition-and-1600x1150_Watch-Sport_M01A

یادآورهای مفید از سوی Google

با توجه به موقعیت مکانی و مقصد خود، از زمان حضورتان در قرار بعدی آگاه شوید. حالا می‌توانید کسی باشید که هرگز دیر نمی‌کند یا زودتر از وقت جایی نمی‌رود.

11-helpful-reminders-from-1600x1130_Watch-Sport_M01A

 Google Assistant داخلی

حتی وقتی که دستانتان پر هستند٬ به جواب‌های خود برسید و کارهایتان را انجام دهید. به پیام دوستتان پاسخ دهید که دیر می‌رسید، به خود یادآوری کنید که با مادرتان تماس بگیرید یا مسیر حرکت خود را درخواست کنید. کافی است با عبارت “Ok Google” شروع کنید یا دکمه روشن/خاموش را نگه‌دارید.

*Google Assistant به همه زبان‌ها موجود نیست.

12-google-assistant-built-in-1600x1600_Watch-Sport_M01A

تعویض راحت سیم‌کارت نانو

به آسانی می‌توانید سیم‌کارت نانو را برای تغییر اپراتور عوض کنید تا هیچ جایی گیر نیفتید.

13a-nano-sim-switching-240-150_Watch-Sport_M04C

سازگار با سیستم‌عامل iOS

 Android Wear نیازمند تلفنی با سیستم‌عامل آندروید 4.3 یا +iOS 9+ است.

13b-even-works-with-240-150_Watch-Sport_M04C

پایه شارژ بی‌سیم

شارژ کردن همان قدر آسان است که قرار دادن ساعت بر روی پایه!

13c-wireless-charging-cradle-240-150_Watch-Sport_M04C

۱ نظر

داوری ۱۴ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
این ساعت کی قراره در ایران موجود بشه ؟ خیلی وقته منتظریم خبری نیست
🙁

نظر دهید