۲۴ فروردین ۱۳۹۶

فقط یک هفته برای گرفتن هدیه نوروزی ال‌جی فرصت دارید

جشنواره “هدیه نوروزی ال‌جی” فقط تا پایان فروردین ادامه دارد.

در نظر داشته باشید به دلیل استقبال چشمگیر از جشنواره نوروزی فرصت استفاده از این جشنواره “فقط تا پایان فروردین ماه” ادامه خواهد یافت.

اگر به دلیل دید و بازدیدهای عید و گشت‌و‌گذار در تعطیلات، هنوز زمانی برای خرید پیدا نکرده‌اید می‌توانید از این فرصت محدود باقیمانده جشنواره نوروزی ال‌جی استفاده کنید و روزهای پایانی فروردین زیبا را با آرامش خاطر بیشتر به خرید محصولات جدید از فروشگاه‌های گلدیران بپردازید.

در جشنواره نوروزی امسال برای خریداران محصولات ال‌جی دو تخفیف در نظر گرفته شده است. تخفیف حداقلی پس از نصب محصول توسط شرکت مشتریان، برای خریدار منظور می‌گردد و تخفیف حداکثری مختص خوش اقبال‌ترین مشتریان خواهد بود که طی یک قرعه‌کشی، به برندگان اختصاص می‌یابد. همچنین تمام برنده‌های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وب‌سایت گلدیران و روزنامه‌های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد.

۳ نظر

jafar ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

very very tanks

jafar ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

very tanks

علی ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
بنده میخواستم از حضور مدیرمحترم گروه بپرسم که آیا میشه تا آخر فروردین یکی از محصولات چشنواره رو خرید ولی نصب اون بمونه برای اوایل اردیبهشت ؟ با این نوع خرید آیا تخفیف جشنواره بهش شامل میشه ؟ یا اینکه می بایست تا آخر فروردین اون محصول نصب ورا ه اندازی بشه که تخفیف شاملش بشه ، با تشکر.

نظر دهید