۳۱ فروردین ۱۳۹۶

موفقیت پی‌درپی‌ گلدیران و ال‌جی در کسب جوایز مختلف

بعد از موفقیت گلدیران درکسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، این‌بار در جشنواره برند‌های محبوب که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، شرکت گلدیران توانست مفتخر به دریافت بیشترین جوایز جشنواره شود.

جشنواره برندهای محبوب در نظرسنجی بیش از یک میلیون مخاطب، 7 محصول ال‌جی در گروه‌های مختلف را حائز رتبه بهترین دانست و جایزه تندیس محبوب‌ترین را به شرکت گلدیران اهدا کرد.

 محصولاتی که تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرده‌اند شامل ماشین لباس‌شویی، کولرگازی، ماشین ظرف‌شویی و ماکروویو هستند. همچنین دو محصول تلویزیون و یخچال این شرکت نیز برنده تندیس سیمین شده‌اند تا سهم اصلی جوایز این جشنواره متعلق به گلدیران باشد. لازم به ذکر است گلدیران در بخش خدمات نیز برنده تندیس زرین برند محبوب شده تا رکورددار کسب جایزه از جشنواره برند محبوب باشد.

 قبل از این نیز در جریان شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دو شرکت صنایع و مشتریان گلدیران، موفق به دریافت دو تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شده ‌بودند. شرکت مشتریان گلدیران تنها شرکت خدماتی کشور است که در هشت سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند. موفقیت بزرگ و استثنایی شرکت مشتریان گلدیران در گرو بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از ایده‌های نوآورانه‌ای بوده است.

 شرکت مشتریان گلدیران با توجه به ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در حوزه‌های کیفیت خدمات، سرعت خدمات، هزینه خدمات و سرویس‌های نوین خدماتی مفتخر به دریافت تندیس طلایی شده بود.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید