۰۸ فروردین ۱۳۹۶

پیشنهاد نت‌فلیکس برای لذت بردن از تجربه بهترین نوع مشاهده: تلویزیون‌های UHD ال‌جی مجهز به فناوری HDR

نت‌فلیکس، برای سومین سال متوالی، تلویزیون‌های ال‌جی را توصیه کرد.

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی توسط شرکت نت‌فلیکس برگزیده شدند. نت‌فلیکس یک شرکت جهانی تلویزیون اینترنتی است و برای پخش اینترنتی فیلم، سریال و برنامه‌های نمایشی مشهور است.

تلویزیون‌های ال‌جی فرایند تحول سخت‌گیرانه‌ای را بر اساس ملاک‌هایی که برای مشتریان اهمیت بیشتری دارد، مانند دسترسی آسان و عملکرد سریع، با موفقیت پشت سر گذاشته که عمدتاً به لطف وجود پلت‌فرم تحسین‌شده تلویزیون هوشمند webOS 3.5 است. برای اولین بار، تلویزیون‌های UHD ال‌جی محصول سال 2017 به کلید اختصاصی نت‌فلیکس روی کنترل از راه دور مجهز شدند. بنابراین، کاربران می‌توانند به راحتی تلویزیون را روشن کرده و با فشار یک دکمه نت‌فلیکس را اجرا کنند. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی از آخرین نسخه نت‌فلیکس برخوردارند که دسترسی آسان به این سرویس را مستقیماً از طریق صفحه‌ اصلی امکان‌پذیر می‌کنند.

Netflix-Hot-Key-LG-TV

تلویزیون‌‌های 2017 ال‌جی مجهز به فناوری 4K HDR  هستند و امکان نمایش برنامه‌های 4K و HDR نت‌فلیکس را برای پخش آنلاین کیفیت تصویر عالی با تعریف جزییات بیشتر و رنگ‌های دقیق‌تر با محدوه وسیع‌تر را فراهم می‌کنند. ال‌جی اطمینان می‌دهد که مجموعه تلویزیون‌های پیشرفته 2017 خود را با پشتیبانی از پالت کامل فرمت‌های HDR با Active HDR عرضه کند تا صحنه‌های روشن‌تر و جزییات بیشتر سایه در زمان نمایش محتوای HDR شامل Dolby Vision، HDR10 و HLG نشان داده شود.

۲ نظر

حسين ۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

البته در ایران به لحاظ عدم رعایت قانون کپی رایت و هزینه بسیار بالا و کندی اینترنت این ابشن کاربردی ندارد اما به هر حال تائیدیه نت فیلیکس خودش بهترین سندیت بر کیفیت تصاویر در تلوزیونهای ال جی است

رضا ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

oled های ۲۰۱۷ ال جی در چه تاریخی وارد بازار ایران میشن ؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدید

نظر دهید