۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

ال‌جی G6؛ شکوهی دست‌یافتنی در بازار ایران

تهران، پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396، خانه همایش فرشته- ال‌جی از تلفن هوشمند و پرچمدار جدیدش در بازار ایران پرده‌برداری کرد. در این مراسم که عصر امروز در خانه همایش فرشته برگزار شد، جمعی از اصحاب رسانه و مدیران ارشد شرکت ال‌جی و مدیاپردازش حضور داشتند.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۱۶-۱۳

در ابتدای مراسم رونمایی، آقای پیمان وشکینی، مدیر بازاریابی ال‌جی موبایل در ایران، حضور میهمانان و خبرنگاران را به مراسم رونمایی از پرچمدار جدید ال‌جی خیرمقدم گفت و سپس آقای یانگ سیک کیم، مدیر محصول بخش موبایل ال‌جی، به معرفی اجمالی این محصول و عرضه آن در ایران پرداخت.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۴۲-۰۵

معرفی کامل امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ال‌جی G6 و بازار آن در ایران را نیز یاشار پورسیستانی، مدیر ارشد آموزش موبایل ال‌جی در ایران، بر عهده گرفت. پورسیستانی در سخنرانی خود به بررسی نمایشگر منحصربه‌فرد FullVision که در ال‌جی G6 به کار رفته است پرداخت و سیاست‌های ال‌جی برای استفاده از چنین نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 را عنوان کرد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۱-۵۷ (2)

وی گفت: «مردم تلفن‌های هوشمند بزرگ را دوست ندارند زیرا اولاً در جیبشان جا نمی‌شود ثانیاً گرفتن آن در دست سخت است. علاوه بر این که ممکن است از دستشان به زمین بیفتد، کار کردن با یک دست هم برایشان سخت است.» با توجه به همین آمار و بررسی نیازهای مشتری امروزی بود که ال‌جی تصمیم به خلق فناوری جدیدی به نام نمایشگر FullVision گرفت.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۱-۵۷

در آخر مراسم نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد ال‌جی موبایل ایران و شرکت مدیاپردازش برگزار شد و اصحاب رسانه سؤالات خود را در مورد امکانات ویژه و منحصربه‌فرد این تلفن هوشمند پرسیدند.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۵-۱۸-۲۵

در این مراسم اصحاب رسانه و سایر مدعوین شانس کار کردن و تجربه ال‌جی G6 و سایر محصولات جدید ال‌جی در بازار ایران را داشتند.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۱۶-۱۶

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۱۶-۱۷

ساعت‌های هوشمند ال‌جی، گوشی‌های جدید سری K ال‌جی مانند K10 2017، K8 2017 و Stylus 3 و همین طور سری هدست‌های جدید Tone از جمله محصولاتی بودند که برای تجربه کاربری و بهره‌مندی از امکانات قدرتمند و ویژه آنها در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفتند.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۶-۰۶-۳۴ 

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۶-۰۶-۳۰photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۶-۱۹-۴۳

درباره ال‌جی G6:

نمایشگری بزرگی که واقعاً در یک دست جای می‌گیرد

ال‌جی G6 نمایشگر 5.7 اینچ +QHD با وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل از نوع FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد که برای اولین بار در یک تلفن هوشمند به کار رفته است. این نمایشگر در مقایسه با نمایشگرهایی که نسبت تصویر ۱۶:۹ متداول دارند فضای بیشتری برای مشاهده فراهم می‌کند و تجربه غوطه‌ورکننده‌ای در زمان پخش فیلم و بازی میسر می‌نماید.

یک پیشنهاد خاص برای کاربران ال‌جی G6 : شش بازی (Temple Run 2، Spiderman Unlimited، Cookie Jam، Genies & Gems، SimCity BuildIt  و Crossy Road) که به ارزش ۲۰۰ دلار از فروشگاه Google Play قابل خرید هستند اکنون بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار آنها قرار دارد. کاربران می‌توانند از بازی با موبایل در نمایشگر شگفت‌انگیز FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ و با گرفتن گوشی در یک دست نهایت لذت را ببرند.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۷-۰۳

بیشتر ببینید، وزن کمتری را نگه دارید

با وجود این که ال‌جی G6 نمایشگر بزرگی دارد اما گرفتن آن در دست خیلی ساده است و بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمندی که همین ابعاد را دارند به راحتی در یک دست جای می‌گیرد. در نتیجه شما یک نمایشگر بزرگ را در دست خواهید داشتید بدون اینکه تلفن شما بزرگ‌تر باشد. در واقع، تیم تحقیقات ارگونومیک به مدیریت دکتر اندریس فریوالدز در دانشگاه ایالت پنسیلوانیا و دکتر جی یانگ-گو در داتشگاه یونسی ال‌جی G6 را برای ثبات و پایداری در زمان گرفتن گوشی در دست، راحتی در وضعیت‌ها و حالت‌های مختلف و همین طور خستگی عضلات با نگه داشتن طولانی‌مدت گوشی در دست آزمایش کرد. ال‌جی G6 در تمامی آزمایشات بالاترین رتبه را دریافت کرد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۲-۰۰

نمایشگر بزرگ و جذاب

ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و به رنگ سفید، پلاتینیوم و مشکی با طراحی کمینه‌گرایی که دورتادور آن صاف و براق است و لمس راحت و صیقلی دارد عرضه می‌شود. قاب فلزی که پیرامون این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام در سبک با رنگ مات و ملایمش می‌افزاید. قاب پشت نیز کاملاً صاف است و دوربین هیچ برآمدگی ندارد که از آن محافظت شود یا مزاحم کاربر باشد. طراحی با حاشیه باریک کامل می‌شود؛ بدین ترتیب که حاشیه بالا کم شده است و دوربین، حسگر و بلندگو در جلوی گوشی در قسمت بالا چیده شده‌اند. گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کند بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی را پراکنده می‌نماید.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۵-۱۷

تحول در تجربه مشاهده با  Dolby Vision

ال‌جی G6 اولین تلفن هوشمند مجهز به قابلیت Dolby Vision است. نه تنها ال‌جی G6 از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند بلکه به HDR10  نیز مجهز شده که هر دو استانداردهای HDR هستند؛ فناوری کیفیت تصویری که گستره وسیع رنگ و روشنایی را در روشن‌ترین و تاریک‌ترین فضاها ممکن می‌کند و تصاویر را واضح‌تر نمایش می‌دهد. به طوری که جزییات بیشتری برای ایجاد تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده ارائه می‌شود.

با افزایش اندازه نمایشگر تلفن‌های هوشمند و بزرگ‌تر شدن آنها و بیشتر شدن سرعت اینترنت، ال‌جی تصمیم گرفت استانداردهای HDR را برای دسترسی به محتوای بیشتر امکان‌پذیر کند. با محتوای HDR ارائه شده توسط آمازون و نت‌فلیکس، می‌توان نمایش‌های پرطرفدار و محبوب را با کیفیت تصویر خیره‌کننده HDR در G6 ال‌جی مشاهده کرد. آمازون روز به روز بر تعداد محتوای ۱۸:۹ خود می‌افزاید تا تجربه مشاهده سینمایی را برای نمایشگر+QHD  با نسبت تصویر ۱۸:۹ ارائه دهد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۶-۳۴

بیشترین‌ چیزها داخل کادر جای می‌گیرند! هیچ چیز بیرون نمی‌ماند

وقتی ال‌جی G6 دارید، دیگر لازم نیست از افراد سوژه خود بخواهید تا جایشان را تغییر دهند، به هم نزدیک‌تر شوند یا جای دیگری را برای ایستادن پیدا کنند تا همه چیز داخل کادر باشد. کافیست بین تنظیمات زوایه دید استاندارد و واید یکی را انتخاب کنید. ال‌جی G6 با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل در پشت که لنزی با زاویه ۱۲۵ درجه واید یا گسترده دارد، نماهای پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند. ال‌جی G6 با تغییر یکپارچه در زمان زوم کردن و کوچک کردن بین لنزهای دوربین زوایه گسترده و استاندارد تجربه دوربین خارق‌العاده و منحصربه‌فردی را میسر می‌کند؛ حتی در زمان ضبط ویدئوهای ۴K. میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه در دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل خود دارد و کاربران می‌توانند سلفی‌های تکی یا گروهی خود را بدون نیاز به مونوپاد ثبت کنند. علاوه بر این، دوربین زاویه واید یا گسترده از اعوجاج یا افت کیفیت لبه می‌کاهد؛ چیزی که در بیشتر تصاویر طبیعی است.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۱-۵۸

تصاویر را مربعی کنید و به اشتراک بگذارید

برای مشاهده سلفی، وِفی (سلفی‌های بیش از دو نفر)، تصاویر زاویه گسترده و حتی آنهایی که با حالت جدید مربعی دوربین Square Camera Mode  ثبت شده‌اند، تصاویر ال‌جی G6 در یک پنجره به حالت فیلم ظاهر می‌شوند و کاربران لازم نیست گالری خود را ورق بزنند تا آن‌ها را مشاهده کنند. ال‌جی G6، با قابلیت دوربین مربعی  Square Camera، نمایشگر را که نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند.  ال‌جی G6 تصاویر مربعی با نسبت ۱:۱ (یک به یک) ثبت می‌کند که برای اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر برنامه‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی عالی هستند. کاربران می‌توان نسبت‌های دیگری مانند ۴:۳، ۱۶:۹ یا ۱۸:۹ را نیز انتخاب کنند. کاربران می‌توانند تصاویر را با نسبت تصویر ۱:۱ در یک پنجره ثبت کنند و در همان حال در پنجره دیگر مشغول چک کردن، ویرایش و آپلود کردن عکس‌هایشان درست بعد از ثبت تصویر باشند. همچنین، با ترکیب ۲ تا ۱۰۰ تصویر دخیره‌شده در گالری می‌توان فایل‌های گیف (GIF) ساخت.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۶-۰۸-۰۸

ساخته‌شده برای موقعیت‌های غیرمنتظره

به لطف وجود رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب، ال‌جی G6 را بدون نگرانی تقریباً هر جایی می‌توانید با خود ببرید. با این قابلیت، تلفن هوشمند شما کاملاً ضد گرد و خاک است و حتی وقتی تا سی دقیقه در عمق یک‌ونیم متری زیر آب باشد نیز ایمن است. علاوه بر این، می‌توانید کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و دیگر عوامل محیطی خشن و شدید در هنگام استفاده روزمره باشید زیرا ال‌جی G6 طوری طراحی شده است که حتی در برابر رخدادهای نامساعد و شرایط ناگوار هم قابل اعتماد باشد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۴-۵۹-۳۴

ال‌جی G6 نه تنها مطابق با آزمایشات استانداردهای بین‌المللی بوده است بلکه در آزمایشات دمای بالا و نفوذ و فشار میخ نیز دوام آورده است و از فناوری اختصاصی بهره می‌برد که گرما را از طریق لوله‌های گرمایشی داخلی پراکنده می‌کند و دما را کاهش می‌دهد؛ این فناوری برای اولین بار در تلفن‌های هوشمند ال‌جی به کار رفته است. مهندسان ال‌جی برای اینکه گرمای داخل دستگاه بیشتر پراکنده شود قطعات مستعدتر در گرم شدن زیاد را دورتر از قطعات دیگر قرار داده‌اند.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۵-۰۱-۰۹

امداد صوتی با دستیار صوتی   Google Assistant

ال‌جی G6 به دستیار صوتی Google Assistant مجهز شده است. ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با گوگل اطمینان حاصل کرده است که تجربه Google Assistant به محض عرضه عملکردی عالی دارد. به همین علت است که ال‌جی آن را از پیش در G6 تعبیه کرده است. این دستیار صوتی به صورت یکپارچه و ملموس با برنامه‌های کاربردی ال‌جی کار می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد پاسخ سریع دریافت کنند، کارهای روزمره را سامان دهند، از بهترین موسیقی و ویدئو لذت ببرند و با سرعت و بازده بیشتری در گوشی خود جست‌وجو کنند. با بهره‌گیری از خدمات از راه دور هوش مصنوعی، هر چه بیشتر از دستیار صوتی Google Assistant استفاده شود، بیشتر شخصی می‌شود و در مورد عادات کاربر اطلاعات بیشتری به دست می‌آورد.

۸ نظر

Omid ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

قیمتش چنده ?

ali ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

کمتر از رقباش

بهنام.ش ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

قیمتش دو و صد هست اما با پکیج نزدیک دو و چهخارصد البته برای عرضه اولیه … چون این قیمت هر دوره زمانی متفاوت خواهد بود و کم کم افت میکنه

ناصر ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

کوشیهای شرکت ال جی ارزش خرید نداره من ال جی جی۳ و ال جی جی۴دارم هردوتا خراب شده

محسن ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

ال جی گوشی بد کمتر زده اما در مورد این گوشی باید بگم فوق العادس

بهنام.ش ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

دقیقا موافقم

yousef ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

ال جی درکیفیت محصول همیشه پیش قدم بوده امروزبااراٸه جی ۶ثابت کردکه همیشه بهترین بوده واحترام قابلی به کاربران خودداردنسبت به دیگرتولیدکننده های موبایل ودراین زمینه ال جی قابل تحسین وستایش می باشد درود فراوان به شرکت بزرگ ال جی

بهنام.ش ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

من همیشه آرزوی اینو داشتم که شرکت های بزرگی مثل ال جی در ایران گوشی هاشونو تحت قرار داد عرضه کنن چون این گوشی ها با قیمت دلار جهانی محاسبه میشن اما حتی در کشور های غربی و شرقی مردم توان پرداخت یکجا برای این محصولات رو ندارن و این باعث میشه افرادی که واقعا قصد خرید دارن اما توانایی پرداخت یکجا ندارن نتونن خرید کنن که باعث میشه این پتانسیل هدر بره …
وقتی ای تی اند تی جی شیش رو با ماهانه هشتادتومن ایران یا همون بیست و چهار دلار بیست و چهار ماهه داره میده … تنها دغدغه مردم فقط انتخاب برند مناسب هست و کیفیت اما در ایران اکسریت جامعه مجبور به خرید برند چینی میشن چون قیمت پایینتری دارن و متعاقبا کیفیت کمتر…
به نظر خود من ارائه محصول تحت اپراتور واقعا شدنی هست و میشه با اتسال مثلا حساب بانکی و … این امر رو جا انداخت که باعث جهش بزرگی برای بازار ایران میشه

نظر دهید