۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

ال‌جی G6؛ آماده برای هر اتفاق غیرمنتظره!

ال‌جی G6 نمایشگر ۵٫۷ اینچ +QHD با وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل از نوع FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد که برای اولین بار در یک تلفن هوشمند به کار رفته است و واقعاً در یک دست جای می‌گیرد.

تیم تحقیقات ارگونومیک ال‌جی G6 را برای ثبات و پایداری در زمان گرفتن گوشی در دست، راحتی در وضعیت‌ها و حالت‌های مختلف و همین طور خستگی عضلات با نگه داشتن طولانی‌مدت گوشی در دست آزمایش کرد. ال‌جی G6 در تمامی آزمایشات بالاترین رتبه را دریافت کرد.

ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و به رنگ سفید، پلاتینیوم و مشکی با طراحی کمینه‌گرایی که دورتادور آن صاف و براق است و لمس راحت و صیقلی دارد عرضه می‌شود. قاب فلزی که پیرامون این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام در سبک با رنگ مات و ملایمش می‌افزاید. قاب پشت نیز کاملاً صاف است و دوربین هیچ برآمدگی ندارد که از آن محافظت شود یا مزاحم کاربر باشد.

طراحی با حاشیه باریک کامل می‌شود؛ بدین ترتیب که حاشیه بالا کم شده است و دوربین، حسگر و بلندگو در جلوی گوشی در قسمت بالا چیده شده‌اند. گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کند بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی را پراکنده می‌نماید.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۶-۰۶-۳۴

وقتی ال‌جی G6 دارید، دیگر لازم نیست از افراد سوژه خود بخواهید تا جایشان را تغییر دهند، به هم نزدیک‌تر شوند یاا جای دیگری را برای ایستادن پیدا کنند تا همه چیز داخل کادر باشد. کافیست بین تنظیمات زوایه دید استاندارد و واید یکی را انتخاب کنید. ال‌جی G6 با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل در پشت که لنزی با زاویه ۱۲۵ درجه واید یا گسترده دارد، نماهای پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند.

به لطف وجود رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب، ال‌جی G6 را بدون نگرانی تقریباً هر جایی می‌توانید باا خود ببرید. با این قابلیت، تلفن هوشمند شما کاملاً ضد گرد و خاک است و حتی وقتی تا سی دقیقه در عمق یک‌ونیم متری زیر آب باشد نیز ایمن است. علاوه بر این، می‌توانید کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و دیگر عوامل محیطی خشن و شدید در هنگام استفاده روزمره باشید زیرا ال‌جی G6 طوری طراحی شده است که حتی در برابر رخدادهای نامساعد و شرایط ناگوار هم قابل اعتماد باشد.

ال‌جی G6 نه تنها مطابق با آزمایشات استانداردهای بین‌المللی بوده است بلکه در آزمایشات دمای بالا و نفوذ و فشار میخ نیز دوام آورده است و از فناوری اختصاصی بهره می‌برد که گرما را از طریق لوله‌های گرمایشی داخلی پراکنده می‌کند و دما را کاهش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید