۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

ال‌جی TONE Studio؛ هدستی با صدای فراگیر سه‌بُعدی

ال‌جی TONE Studio جدیدترین هدست ال‌جی با طراحی دورگردنی است که اولین دستگاه پوشیدنی صوتی در ارائه صدای فراگیر سه‌بعدی نیز به شمار می‌رود.

ال‌جی TONE Studio با مدل HBS-W120 جدیدترین مدل از سری TONE هدست‌های بی‌سیم دورگردنی ال‌جی است که از سال ۲۰۱۰ تا کنون در مجموع ۲۰ میلیون دستگاه از این سری به فروش رفته است. ایده TONE Studio زمانی شکل گرفت که محققان پی بردند مشتریان نیاز به دستگاهی شنیداری دارند که در هنگام استفاده صدای پیرامون را قطع نکند.

در برخی بازارها، استفاده از هدفون‌هایی که صدای پیرامون را قطع می‌کنند در فعالیت‌هایی مانند رانندگی یا دوچرحه‌سواری غیر قانونی است. حتی آشپزی با این گوشی‌ها نیز می‌تواند خسته‌کننده و عذاب‌آور باشد؛ مخصوصاً وقتی کسی زنگ منزل را می‌زند.

TONE-Studio-02-e1489550326942

ال‌جی TONE Studio برای عاشقان بازی و فیلم و مخصوص کاربرانی طراحی شده است که عاشق فعالیت‌ در فضای آزاد هستند. هدف از تولید این محصول ارائه صدای سه‌بعدی باکیفیت و غوطه‌ورکننده بدون جدا کردن شنونده از صداهای محیط است.

چهار بلندگوی بیرونی TONE Studio صدای فراگیر توانمند و باورنکردنی را از طریق دو بلندگوی اصلی و کاملاً رسا در زیر گوش کاربر و دو بلندگوی دیگر در پایین آن که در قسمت ترقوه کاربر لرزش دارد ارائه می‌دهد. ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با متخصصان DTS کیفیت صدای TONE Studio را بسیار بهتر کرده است و با صدای های-فای DAC محتوای صوتی را برای ایجاد صدایی که بسیار نزدیک به منبع صدای اصلی است بازآفرینی می‌کند. با قابلیت Dual Play، کاربران دو هدست TONE Studio قادرند به یک منبع صدا متصل شوند و از اشتراک‌گذاری صدا نهایت لذت و سرگرمی را ببرند.

۳ نظر

هاشمی ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

واقعاهدست بینظیری است لطفاراهنمایی کنیدچطوری تهیه کنم

هاشمی ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

باسلام لطفاراهنمایی کنیدآیاهدست موردنظرباتلویزیون ال جی هم جفت میشودواگرکاربرد داردچطوری تهیه کنم.
دومین درخواست

حسين ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

برای تلوزیونهای ال جی و کل دستگاههای صوتی و تصویری شما بجای هدست باید از هدفون که فاقد میکروغن وسر فیش ان سه تیکه است و نه چهار تیکه استفاده کنید

نظر دهید