۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

با مایکروویو سری گریل MG44 ال‌جی آشنا شوید

مایکروویوهای سری گریل ال‌جی با گنجایش 30 لیتر به وسیله 3 روش گریل، مایکرو و پخت ترکیبی آشپزی شما را بر عهده می‌گیرند. علاوه بر امکان پخت با امواج مایکروویو، قابلیت برشته نمودن سطح غذا را نیز دارند.

افرادی که بیشتر غذای نیمه آماده استفاده می کنند، بیشتر از این نوع مایکروویو استفاده می نمایند. همچنین یخ زدایی (با 4 برنامه) و گرم کردن انواع غذا و نوشیدنی نیز با این نوع مایکروویو امکان پذیر است.

EZ Coating

روکش فضای داخلی خاص مایکروویوهای SolarConvection و SolarGrill به مصرف کننده کمک زیادی در زمان پاکیزه کردن فضای داخلی می کند و بسیار ساده تمیز می شود.

کلاس آموزش آشپزی رایگان: یک بار آموزش ، یک عمر آسایش

گلدیران جهت حمایت از مصرف کنندگان مایکروویوهای ال جی و ارتقای کیفیت مصرف این محصولات اقدام به بازگشایی مدارس آشپزی با مایکروویو در 8 شهر، تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اهواز، کرج و بابل نموده است.

خریداران با در دست داشتن کارت گارانتی گلدیران می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده در این کلاس‌های رایگان شرکت نمایند. هر سال مسابقه آشپزی در میان شرکت کنندگان کلاس‌های آشپزی برگزار می‌شود و نفرات برگزیده جهت حضور در مسابقات جهانی آشپزی با مایکروویو اعزام می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید