۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

سازگاری لوازم خانگی ال‌جی با Google Home

لوازم خانگی متصل ال‌جی با Google Assistant در Google Home کار می‌کنند تا اتصال و آسایش آسان و فوری را فراهم کنند.

ال‌جی، روز گذشته، در مراسم Google I/O مجموعه‌ای از لوازم خانگی هوشمند خود را معرفی کرد که با دستیار گوگل به نام Google Assistant در Google Home، که طلایه‌دار ارتباطات و آسایش برتر برای خانه‌های هوشمند امروزی است، سازگاری کامل دارند. سازگاری با Google Home از همین ماه در امریکا و بر روی مجموعه محصولات خانگی پیشرفته ال‌جی که از دستگاه‌های هوشمند متصل هستند شامل ماشین لباسشویی و خشکشویی، یخچال، فر و دستگاه تصفیه هوا با برند LG SIGNTURE و همین طور دستگاه‌های تهویه مطبوع و جاروهای روباتیک عرضه می‌شود. تاریخ دسترسی در بازارهای دیگر به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام می‌شود.

کاربران با Google Home قادر خواهند بود به مجموعه کاملی از امکانات دستیار هوشمند Google Assistant بر روی لوازم خانگی متصل ال‌جی دسترسی داشته باشند. سازگاری با Google Home مزایای ملموسی را با قابلیت استفاده بهتر برای دستگاه‌های متصل فراهم می‌کند. مثلاً کاربران می‌توانند مدت زمان باقیمانده از برنامه شست‌وشو در ماشین لباسشویی LG SIGNATURE خود را چک کنند، به یخچال LG SIGNATURE خود بگویند که یخ بیشتری تولید کند یا تنظیمات ترموستات در دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی خود را با فرمان‌های صوتی از هر جایی در Google Home تنظیم کنند.

این معرفی در Google I/O شامل نمایش زنده از چگونگی اتصال آسان و استفاده از دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE با Google Home می‌شد. تنها با یک فرمان ساده صوتی، کاربران می‌توانند تنظیمات دستگاه تهویه مطبوع هوای خود را تغییر دهند و دستیار Google Assistant در Google Home قادر به خوانش کیفیت هوا به صورت دقیقه به دقیقه است و می‌تواند بازخوردهای زبانی از وضعیت عملکرد خود ارائه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید