۲۷ خرداد ۱۳۹۶

تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی؛ صدرنشین برترین نشریه امریکا

تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی از نظر کیفیت تصویر، زاویه دید و تنوع در امکانات و کارایی بالاترین مقام را دریافت کردند.

شرکت ال‌جی با انتخاب تلویزیون برنده LG SIGNATURE OLED W به عنوان محصول صدرنشین و برتر از نظر نشریه پیشتاز محصولات مشتری امریکا همچنان به یکه‌تازی خود و ابتکار در زمینه سرگرمی خانگی ادامه می‌دهد. تلویزیون‌ OLED در سال 2013 معرفی شد و این شرکت تنها سازنده‌ای است که مدل‌های متنوع زیادی از تلویزیون‌های OLED را روانه بازار کرده است؛ از مدل‌های بسیار باریک B7 و C7 در مجموعه OLED گرفته تا تلویزیون‌های E7 و G7 که در خانواده OLEDها از طراحی تصویر روی شیشه برخوردارند. تلویزیون‌های سری W نیز در مجموعه ممتاز و فوق پیشرفتهSIGNATURE OLED  ال‌جی به طراحی تصویر روی دیوار مجهز شده‌اند.

به گفته نشریه برتر محصولات مشتری امریکا، تلویزیون‌های OLED ال‌جی بالاترین امتیازات را در کیفیت تصویر، زاویه دید و تنوع در امکانات و کارایی در بالاترین رتبه عملکرد کلی دریافت کرده‌اند. ال‌جی اولین برندی بود که پیکسل‌های OLED تغییرشکل‌دهنده را در صفحه‌نمایش تلویزیون معرفی کرد و همچنان نیز تنها سازنده تلویزیون که گسترده‌ترین انتخاب در سری تلویزیون‌های OLED را ارائه می‌دهد خواهد ماند؛ محصولاتی که از مدل‌های 77 و 65 اینچ تلویزیون W7 تا مدل‌های 65 و 55 اینچ برای تلویزیون‌های E7، C7 و B7 متغیر هستند.

فناوری OLED بر خلاف LCD از خودش نور می‌دهد. یعنی هر پیکسل می‌تواند به صورت جداگانه خودش را کنترل کند، خاموش و روشن شود و در نتیجه سیاهی کامل و جزییات بیشتر در مناطق سیاه که وجود نور تقریباً به صفر می‌رسد را ایجاد کند. علاوه بر این، فناوری OLED پالت رنگ کاملی شامل بیش از یک میلیارد رنگ غنی در تلویزیون‌های OLED ال‌جی دارد که تصاویری زنده، رنگ‌های جسورانه‌تر و کیفیت تصویر استثنایی را میسر می‌کند.

در بخش تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی با فناوری نمایشگر Nano Cell (نانو سل) که پیشرفته‌ترین کیفیت تصویر LCD ارائه‌شده توسط ال‌جی را دارند توانستند به عنوان بهترین تلویزیون‌ها شناخته شوند. این ابتکار تحول‌یافته در زمینه LCD بازتولید رنگ دقیق‌تر و بیان دقیق هر رنگ حتی در زاویه دید عریض را ممکن می‌کند. بنابراین، هر فردی که به مشاهده تلویزیون نشسته است از هر جایی که هست دقیق‌ترین و زنده‌ترین رنگ را می‌بیند.

هر دو تلویزیون OLED و SUPER UHD از پخش رسانه با چندین فرمت HDR پشتیبانی می‌کنند که شامل فرمت‌های HDR10، Dolby Vision و استاندارد جدید HLG HDR است که دسترسی بینندگان به گستره وسیعی از محتوای HDR را مهیا می‌کند. همچنین، همه تلویزیون‌های 2017 ال‌جی به پلت‌فرم برنده و ملموس webOS 3.5 در تلویزیون هوشمند تجهیز شده‌اند و تغییر محتوا را خیلی راحت و سریع در دسترس قرار می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید