۱۸ خرداد ۱۳۹۶

جایزه افتخارآمیز به ابتکار ال‌جی در پایداری زنجیره تأمین

طراحی دوستدار محیط زیست تلویزیون‌های OLED ال‌جی پررنگ‌تر از رقبا در شورای لوازم الکترونیک سبز در 2017 CES ASIA درخشید.

ال‌جی الکترونیکس توسط شورای لوازم الکترونیک سبز مفتخر به دریافت جایزه ابتکار در پایداری زنجیره تأمین شد. جوایز کاتالیست (Catalyst Awards) که امروز در نمایشگاه CES Asia™ 2017 ارائه شد در پی الهام گرفتن از ابتکار در طراحی، ساخت و استفاده از لوازم الکترونیک برای پیشرفت پایداری جهانی است.

این تمایز ویژه ال‌جی در جوایز GEC 2017 “Catalyzing Impact at Scale” Honoree تلویزیون‌های OLED ال‌جی را به عنوان شاخه جدیدی از تلویزیون‌های ممتاز و پیشرفته با مرکزیت پایداری محیط زیست تحسین کرد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به میزان چشم‌گیری مواد خام و خطرناک را در مقایسه با تلویزیون‌های LCD متداول کاهش داده و طراحی محصولات سبز ال‌جی برای بازیافت و برنامه‌های تأمین پایداری زنجیره تأمین را پیشرفته‌تر کرده است.

لی چونگ-هاک، معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس و مسئول اقدامات مسئولیت اجتماعی مشترک، گفت: «ال‌جی به عنوان بخشی از تلاش‌های مستمر خود برای افزایش ارزش مشتری در پی تولید محصولاتی است که امکانات سبزتر داشته باشند و تأثیرات منفی محیط زیست را از طریق چرخه عمر خود کاهش دهند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی که با محوریت محیط زیست طراحی شده‌اند نمونه بارزی از رویکرد راهبرد این چرخه عمر هستند. مثلاً، تلویزیون‌های OLED ال‌جی وزن کمتری دارند و از کابل‌های داخلی بدون PVC و بدنه و قطعات بدون BFR استفاده می‌کند. پنل انتشار OLED ال‌جی به جای لامپ پشتی که حاوی جیوه باشد نور را منتشر می‌کند. مواد آنقدر تقلیل یافته‌اند تا قابلیت بازیافت بهبود پیدا کند.»

نانسی جیلیس، مدیرعامل شورای لوازم الکترونیک سبز، گفت: «تأثیرات منفی محیط زیست و جامعه که از زنجیره تأمین پیچیده جهانی ناشی می‌شود یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که صنعت آی.تی با آن رو در رو است. ما به ال‌جی تبریک می‌گوییم که روش‌هایی را برای فائق آمدن بر این چالش و به نمایش گذاشتن پیشگامی و ابتکار خود در پایداری زنجیره تأمین ارائه کرده است.»

تلویزیون‌های OLED ال‌جی برای به حداقل رساندن تأثیرات منفی محیط زیست و ارائه بالاترین میزان عملکرد و ارزش مشتری با ویژگی‌هایی نظیر سیاهی کامل، کنتراست بی‌نهایت و همین طور قابلیت‌های 4K Ultra HD و HDR بهینه شده است. ال‌جی تأثیرات منفی محیط زیست محصولات خود را در تمامی مراحل چرخه عمرشان برآورد و تحلیل می‌کند، چارچوب‌های راهبردی خود را برای محصولات سبزتری که سه فاکتور اصلی انسان، انرژی و منابع را مورد ملاحظه قرار می‌دهد به کار می‌بندد و بر حسب این عوامل به تحقیق و توسعه می‌پردازد.

علاوه بر این جایزه، پایداری زنجیره تأمین ال‌جی توسط آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا با نشان طلا مورد تحسین قرار گرفت؛ جایزه‌ای که بالاترین مقام در چالش EPA برای مدیریت مواد در لوازم الکترونیک پایدار است. مؤسسه Institute of Scrap Recycling Industries با جایزه طراحی ISRI Design for Recycling برای تلویزیون‌های جدید و پیشرفته OLED و LED 4K Ultra HD ال‌جی که بر بازیافت در تمامی مراحل چرخه عمر تأکید دارد نیز از ال‌جی تقدیر کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید