۰۱ خرداد ۱۳۹۶

“روی سبز زندگی”

شرکت گلدیران با تولید کاتالوگ‌های دیجیتال در کنار نسخه کاغذی، علاوه بر حفظ درختان و احترام به محیط‌زیست، ارتباط بهتری با شما برقرار می‌کند.

فقط کمی به این اعداد فکر کنید… سالانه بیش از یک میلیون و 500 هزار تن کاغذ در کشور مصرف می‌شود. برای تولید هر تُن کاغذ باید ۱۷ اصله درخت را قطع کرد و این یعنی قطع سالانه 25 میلیون و 500 هزار اصله درخت. علاوه بر این در فرآیند تولید آن نیز حدود 400 هزار لیتر آب و 4 هزار کیلووات برق مصرف می‌شود. بیش از نیمی از زباله‌های خشکی را که تولید می‌شود کاغذهای قابل بازیافت تشکیل می‌دهد. این اعداد در کنار دیگر آمارهای هدر رفت کاغذ، فقط یک نکته را نشان می‌دهند؛ ما به محیط‌زیستمان بی‌توجه شده‌ایم.

خارج از این آمارها، تقریبا همه ما می‌دانیم چه بر سر محیط‌زیست می‌آید و خودمان چه نقشی در بهبود و یا تخریب آن ایفا کرده‌ایم. برآورد جهانی این است که بشر، محیط‌زیست را تا سال 2050 تخریب می‌کند. ولی بالاخره باید از جایی شروع کرد و جلوی آن را گرفت. چرا که مصرف روزافزون کاغذ در کشور، ایجاد فشار بیش از حد بر جنگل‌ها و محیط‌زیست را به دنبال دارد و از بین رفتن درختان جنگل نیز مساوی با آلودگی هوا، فرسایش خاک و هزاران تأثیر مخرب دیگر بر محیط‌زیست است. با این اوصاف آیا باز هم جایی برای مصرف بی‌رویه کاغذ باقی می‌ماند؟ و آیا وقت آن فرانرسیده است که با بهره‌گیری از فناوری و دانش روز به سمت استفاده بهینه از کاغذ برویم؟

یکی از مهم‌ترین مصارف کاغذ برای چاپ برگه‌های تبلیغاتی است. برگه‌‌های مثل بروشور، پوستر و کاتالوگ. فقط  برای تهیه کاتالوگ‌های کاغذی  میلیون‌ها درخت نابود می‌شوند که خود باعث افزایش آلودگی هوا شده و همچنین تخریب زیست‌محیطی دیگری را نیز به همراه دارد. از طرفی این کاتالوگ‌ها دوره مصرف کوتاهی داشته و سریع دور ریخته می‌شوند.

شرکت گلدیران در راستای فعالیت‌های دوستدار محیط زیستی خود، این بار برای حل این مسئله دست به اقدام زده است. این شرکت از این پس در کنار تولید کاتالوگ‌های کاغذی، اقدام به تولید کاتالوگ‌های دیجیتال کرده تا نه تنها از قطع درختان جلوگیری کند، بلکه هزینه‌های تولید کاتالوگ‌های کاغذی و مصرف بیش‌از حد کاغذ را کم کند . به امید روزی که این میزان به صفر برسد.

تولید این‌گونه کاتالوگ‌ها علاوه بر حفظ محیط‌زیست مزایای دیگری نیز برای مصرف‌کنندگان دارد. در ابتدا اینکه گلدیران می‌تواند نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریانتان  را در زمان انتشار کاتالوگ دیجیتال دریافت کرده و با توجه به نیازهای آنها خدمات خود را بهبود ببخشد. در صورتی که در تبلیغات به روش کاغذی این امکان به صورت سریع وجود ندارد.

به علاوه این کاتالوگ‌ها را می‌توانید به راحتی در گوشی  و یا موبایل خود ذخیره کرده و هر زمان که خواستید به آن سر بزنید، یا برای دوستانتان بفرستید. دیگر لازم نیست کاتالوگ کاغذی را در کناری گذاشته و بعد از مدتی آن را گم کرده و یا مجبور شوید کاتالوگ را دور بیاندازید.

شما میتوانید با استفاده از نرم افزار های اسکن از طریق موبایل خود ، کاتالوگ ها را به صورت به روز شده و آنلاین و بدون مراجعه به فروشگاه دانلود نمایید.

۱ نظر

hesam ۷ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

تنها برندی که تو ایران گارانتی گرفتم. ممنون از خدماتتون

نظر دهید