۲۱ خرداد ۱۳۹۶

زنگ آشپزی با مایکروویو سولاردام ال‌جی: کشک بادمجان با گردو

با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی کشک بادمجان هم می‌توان طبخ کرد. کشک بادمجان از آن دسته غذاهایی است که هویت ایرانی دارد و خیلی هم خوشمزه است.

مایکروویو سولاردام ال جی با ویژگی تهیه غذاهای خاص از جمله غذاهای محبوب ایرانی ، اختیار انتخاب شما را برای وعده های مختلف غذایی بالا می برد. شما با مایکروویو سولاردام ال جی نه تنها می توانید کالباس خانگی بپزید که قورمه سبزی، ته چین مرغ و کشک بادمجان و البته غذاهای مشابه هم می توانند در لیست برنامه غذایی تان قرار بگیرند. همه این غذاها می توانند با پخت اتوماتیک زحمت آشپزی را برای شما کم کنند.

طبخ این غذا اصلاً کار سختی نیست، به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و به جز کشک، مواد افزودنی خاصی هم لازم ندارد. اگر از ترکیب طعم بادمجان و کشک لذت می‌برید و دوست دارید یک غذای ایرانی را که از مطبخ‌های ایران باستان سرچشمه گرفته با کمی چاشنی فناوری مخلوط کنید و آن را باب طبع و متناسب با سبک زندگی مدرن امروز کنید، حتماً این مطلب را بخوانید تا با تهیه این خوراک خوشمزه با کمک مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی آشنا شوید:

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۱_۱۵-۵۹-۰۳

مواد لازم برای تهیه کشک بادمجان با مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی:

  • بادمجان                      ۴ عدد
  • آب                            یک فنجان
  • روغن                         ۵ قاشق غذاخوری
  • سیر                           ۳ قاشق غذاخوری
  • نعناع خشک                ۳ قاشق غذاخوری
  • پودر گردو                     ۱۰۰ گرم
  • کشک                        ۵ قاشق غذاخوری

روش تهیه کشک بادمجان:

  1. بادمجان‌ها را ورقه ورقه کرده و به ۲ قاشق غذاخوری روغن آغشته می‌کنیم، در ظرف پیرکس می‌چینیم و منوی اتوماتیک سرخ کردن سالم بادمجان (Fd2) را انتخاب می‌کنیم.
  2. سیرها را خرد می‌کنیم و نعناع خشک و ۴ قاشق غذاخوری روغن را در ظرف مایکروویو به آن می‌افزاییم. ظرف را بر روی سه پایه کوتاه روی سینی فلزی قرار داده و با توان ۹۰۰ وات مایکروویو به مدت ۲ تا ۳ ثانیه حرارت می‌دهیم.
  3. سپس بادمجان‌های سرخ شده را با همزن برقی له کرده و تمامی مواد را در ظرف بزرگی مخلوط می‌کنیم و هم می‌زنیم. ظرف را بر روی سه پایه کوتاه روی سینی فلزی قرار داده و منوی کشک بادمجان را انتخاب می‌کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید