۱۰ خرداد ۱۳۹۶

ساعت هوشمند ال‌جی Watch Sport؛ از اول تیر ماه در بازار ایران

ساعت هوشمند «ال‌جی» مدل «LG Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که همراه با نسخه‌ی جدید و مهیج سیستم‌ عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود.  

این ساعت هوشمند قرار است در اول تیر ماه سال جاری با ضمانت مدیا پردازش وارد بازار ایران شود. قیمت این محصول هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است ولی قیمتی بین ۱۲۰۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰۰ تومان خواهد داشت.

کاربرد این ساعت روزمره و ورزشی است که با بدنه فلزی و بند سیلیکونی طراحی شده است. قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک واچ‌فون (WatchPhone) یا ساعت هوشمند مستقل استفاده کند. ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق Bluetooth، NFC، Wi-Fi امکان پذیر است. برخورداری از اسپیکر و میکروفون داخلی هم از قابلیت‌های مهم ساعت است که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.

Watch-Sport-3

صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۴۸ وضوح تصویر کاملا ایدئالی را برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. از آنجایی که این ساعت کاربرد ورزشی هم دارد، دارای استاندارد IP68 Certified برای مقاومت در برابر آب و گرد وغبار نیز می باشد.

طبق اعلام روابط عمومی مدیا پردازش لازم به ذکر است که فروش این محصول در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز خواهد شد. همچنین رنگ های موجود این ساعت هوشمند دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم خواهد بود. در مجموع اگر از طرفداران پر و پا قرص ساعت‌های هوشمند ورزشی هستید و می‌خواهید تجربه‌ی استفاده‌ای لذت‌بخش‌تر و شاید کامل‌تر از این گجت داشته باشید، این مدل یکی از ساعت‌های کامل، باکیفیت و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید