۱۷ خرداد ۱۳۹۶

لذت سه‌بعدی وحشت با هدست بلوتوث ال‌جی TONE Studio

ال‌جی TONE Studio با مدل HBS-W120 جدیدترین مدل از سری TONE هدست‌های بی‌سیم دورگردنی ال‌جی است که از سال ۲۰۱۰ تا کنون در مجموع ۲۰ میلیون دستگاه از این سری به فروش رفته است.

ایده TONE Studio زمانی شکل گرفت که محققان پی بردند مشتریان نیاز به دستگاهی شنیداری دارند که در هنگام استفاده صدای پیرامون را قطع نکند.

ال‌جی TONE Studio برای عاشقان بازی و فیلم و مخصوص کاربرانی طراحی شده است که عاشق فعالیت‌ در فضای آزاد هستند. هدف از تولید این محصول ارائه صدای سه‌بعدی باکیفیت و غوطه‌ورکننده بدون جدا کردن شنونده از صداهای محیط است.

چهار بلندگوی بیرونی TONE Studio صدای فراگیر توانمند و باورنکردنی را از طریق دو بلندگوی اصلی و کاملاً رسا در زیر گوش کاربر و دو بلندگوی دیگر در پایین آن که در قسمت ترقوه کاربر لرزش دارد ارائه می‌دهد. ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با متخصصان DTS کیفیت صدای TONE Studio را بسیار بهتر کرده است و با صدای های-فای DAC محتوای صوتی را برای ایجاد صدایی که بسیار نزدیک به منبع صدای اصلی است بازآفرینی می‌کند. با قابلیت Dual Play، کاربران دو هدست TONE Studio قادرند به یک منبع صدا متصل شوند و از اشتراک‌گذاری صدا نهایت لذت و سرگرمی را ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید