۲۳ خرداد ۱۳۹۶

لذت هیجان با صدای قدرتمند و تکان‌دهنده در بلندگوهای Sound Tower ال‌جی

Sound Tower طراحی ظریف و سطح بسیار شفافی دارد که جای بسیار کمی از سطح را اشغال می‌کند. این طراحی استفاده از فضای مفید خانه را بهینه می‌کند و مکمل هر اتاق نشیمنی خواهد بود. پرداخت درخشان و شفاف رنگ مشکی و شیشه‌ای این دستگاه زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد.

اگر می‌خواهید به تماشای یک فیلم اکشن یا هیجانی بنشینید و برای لذت بیشتر یک تلویزیون پیشرفته با کیفیت تصویر عالی خریده‌اید، باید بگوییم که هنوز یک چیزی کم است.

با این که تلویزیون‌های امروزی از نظر صدا فناوری‌های پیشرفته‌ای را در خود گنجانده‌اند اما حتی تماشای کارتونی مانند تام و جری هم بدون صدای عالی عاری از شور و هیجان است.

پس با اینکه تلویزیون شما علاوه بر تصویر، صدای خوبی هم دارد اما با خرید یک سینمای خانگی دی‌وی‌دی و بلو-ری سه‌بعدی مانند Sound Tower ال‌جی (مدل LH-369XBH) می‌توانید لذت یک فیلم اکشن، سرعتی و هیجانی در یک روز تعطیل و در کنار دوستان و اعضای خانواده را صدچندان کنید.

با این سینمای خانگی می‌توانید موسیقیِ سی‌دی و USB را به LG Multi-room Audio ارسال کنید.

ال‌جی Sound Tower حالت آماده به کار برای بلوتوث دارد. با استفاده از ویژگی Bluetooth Standby سیستم سینمای خانگی خود را روشن و بلافاصله و به راحتی بلندگو متصل شوید.

این ویدئو را ببینید تا به هیجان و راحتی استفاده از این محصول بیشتر پی ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید