۱۶ خرداد ۱۳۹۶

کمدی “گشت 2” را در تلویزیون webOS ال‌جی تماشا کنید

علاقمندان به سریال‌های شبکه خانگی و فیلم‌های سینمایی جدید می‌توانند با خرید تلویزیون‌های webOS ال‌جی از تماشای فیلم سینمایی “گشت 2” لذت ببرند.

شما می‌توانید با خرید تلویزیون‌های webOS ال جی در جشنواره بهاره شرکت کنید و از تخفیف‌های نقدی تا سقف پنجاه میلیون ریال و سرویس رایگان اشتراک شش ماهه “فیلیمو” بهره‌مند شوید و بدون استفاده از ترافیک اینترنت از ساعت‌ها فیلم و سریال لذت ببرید.

این جشنواره فقط شامل تلویزیون‌های webOS ال جی است. لیست تلویزیون‌های شامل جشنواره را در ادامه مشاهده نمایید.

gheymat-ha(1)

تلویزیون های هوشمند ال جی تماشای فیلم را برای همه آسانتر کرده اند، تنها با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی و یک اتصال اینترنت می توانید به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید، شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از روی مبل بلند شوید تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی و یا بازز کردن آدرس tv.filimo.com در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه این فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.

تماشای VOD علاوه بر راحتی استفاده نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا دیسک های دیجیتال را ندارد و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت، یه هیچ عنوان نگران مصرف اینترنت نباشید چون با استفاده از سرویس فیلیمو حجمم مصرف شده برای تماشای فیلم از حجم ماهیانه شما کاسته نخواهد شد (بر روی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و آسیاتک) و بدون نگرانی می توانید هر چقدر میخواهید فیلم و سریال تماشا کنید.

نکته  دیگر در کنار استفاده نشدن از حجم ترافیک اینترنت اینکه سایت و نرم افزار معرفی شده برای تماشای فیلم در تلویزیون های هوشمند ال جی می تواند کیفیت فیلم را متناسب با سرعت اینترنت شما تنظیم کرده و بدون مکس فیلم را پخش کند.

footer-leaf(2)

و در آخر خبر خوب اینکه شرکت گلدیران- ال‌جی علاوه بر تخفیفات نقدی که برای مدل های منتخب تلویزیون در نظر گرفته اند، برای خریداران تلویزیون های هوشمند ال جی در جشنواره بهاره تلویزیون های ال جی ۶ ماه اشتراک رایگان در نظر گرفته اند و این مورد باعث می شود تا خریدارن این تلویزیون ها بتوانند بدون هیچگونه دغدغه ای به تماشای فیلم و لذت بردن از کیفیت تلویزیون ال جی که به تازیگ خریداری کرده اند بپردازند.

شرکت ال‌جی و گلدیران با توجه به استقبال گستره از تلویزیون‌های سری OLED و UHD ال‌جی تصمیم به برگزاری جشنواره بهاره تلویزیون‌های ال‌جی گرفته‌اند. جشنواره‌ای با تخفیف‌های ویژه و تا سقف ۵ میلیون تومان به‌علاوه خدماتیی مثل سرویس اشتراک ۶۶ ماهه فیلیمو جشنواره بهاره تلویزیون‌های ال‌جی از ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ به مدت محدودی در جریان خواهد بود.

۳ نظر

شاهین ۲۱ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
از کجا و چطور میتونم اپلیکیشن فیلمو را نصب کنم.
مدل تلویزیون من : lg 49ub83000gi

شبیر ۲۸ دی ۱۳۹۶ پاسخ

اپلیکیشن فیلیمو توی استور من نیست. لطفا راهنمایی کنید. مدل ۵۵lj62500gi

m ۱۷ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

سلام تلویزیون ما مدل LA6200 هست فیلیمو نداره چه طور میتونم نصبش کنم؟

نظر دهید