۲۵ تیر ۱۳۹۶

افتخارآفرینی تلویزیون OLED ال‌جی برای چهارمین سال متوالی در CE Week TV Shootout

تلویزیون OLED مدل E7 با طراحی تصویر بر روی شیشه 3 جایزه برای کیفیت تصویر و عملکرد برتر خود دریافت کرد.

تلویزیون OLED مدل E7 تاج پادشاهی تلویزیون‌ها را در چهاردهمین سال برگزاری نمایشگاه CE Week TV Shootout در رقابت با شش رقیب قدرتمند 4K Ultra HD در CE Week نیویورک سیتی بر سر گذاشت.

امسال چهارمین سال متوالی بود که OLED ال‌جی در نمایشگاه CE Week Shootout برنده می‌شد و البته اولین باری که یک سازنده در 3 بخشی که به تازگی ایجاد شده‌ جوایز را درو کرده است. تلویزیون 65 اینچ E7 OLED طراحی بی‌رقیب و منحصربه‌فرد تصویر روی شیشه، عملکرد بی‌همتای تصویر با فناوری OLED، صدای غوطه‌ورکننده Dolby Atmos و قابلیت‌های بی‌مانند HDR را با هم می‌آمیزد تا کیفیت تصویر حیرت‌انگیز و تجربه سینمای خانگی بی‌رقیبی را ارائه دهد.

این رخداد سالانه تلویزیون‌های پرچمدار سازندگان مطرح را در رقابت با همدیگر قرار می‌دهد تا برترین آنها را مشخص کند. نمایشگاه CE Week در سال 2017 بهبودهایی پیدا کرد تا برترین محصولات را در 3 بخش مجزا مشخص کند: سینمای خانگی، HDR و عملکرد پخش. هیئت داوران بر حسب چندین معیار نظیر نسبت تصویر، اشباع رنگ، شدت رنگ، رنگ‌سنجی، آثار حرکت و دیگر چیزها برترین تلویزیون را مشخص می‌کنند.

مجموعه تلویزیون‌های OLED ال‌جی ساخت 2017 شامل مدل‌های زیر هستند:

  • مدل 77 و 65 اینچ از تلویزیون W7 ال‌جی
  • مدل 77 و 65 اینچ از تلویزیون G7 ال‌جی
  • مدل 65 و 55 اینچ از تلویزیون E7 ال‌جی
  • مدل 65 و 55 اینچ از تلویزیون C7 ال‌جی
  • مدل 65 و 55 اینچ از تلویزیون B7 ال‌جی

هر کدام از مدل‌های مجموعه تلویزیون‌های 2017 ال‌جی توانایی بی‌رقیب OLED در بازتولید زنده‌ترین و طبیعی‌ترین تصاویر در هر فناوری نمایشگر را با سیاهی مطلق، کنتراست بی‌نهایت، گاموت رنگ وسیع‌تر و زاویه دید گسترده‌تر به نمایش می‌گذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید