۰۷ تیر ۱۳۹۶

آخرین فرصت برای شرکت در پنجمین دوره المپیاد ملی مهارت‌های خدمات

برای شرکت در پنجمین دوره از المپیاد ملی مهارت‌های خدمات فقط 3 روز دیگر فرصت دارید.

پنجمین دوره المپیاد ملی مهارت‌های خدمات ۱۳۹۶ با همکاری شرکت‌های ال‌جی و گلدیران و سازمان فنی و حرفه‌ای به زودی برگزار خواهد شد.  

این المپیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و افزایش دانش فنی و سنجش مهارت تکنسین‌های خدمات پس از فروش لوازم خانگی و در محورهای محصولات خانگی، محصولات صوتی-تصویری و محصولات تهویه مطبوع خانگی (کولر گازی) برگزار می‌شود.

فرصت ثبت نام برای علاقه‌مندان تا تاریخ ۱۰ تیرماه است که قابل تمدید نیست.

شرکت‌کنندگان در دو مرحله آزمون‌های تئوری و عملی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و برگزیدگان در مرحله نهایی که در محل سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت. شرکت برای عموم آزاد است.

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران به منظور افزایش انگیزه شرکت‌کنندگان جوایز ارزشمندی با مجموع بیش از یک میلیارد و یک‌صد میلیون ریال در نظر گرفته‌اند و لازم به ذکر است نفرات برتر علاوه بر دریافت جایزه نقدی به مسابقات بین‌المللی ال‌جی دبی نیز اعزام خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی lms.goldirancs.ir مراجعه کنند و با کلیک روی لینک‌های قرمز رنگ ثبت نام ویژه داوطلبان آزاد (خارج از سازمان) و ثبت نام ویژه تکنسین‌های شعب، نمایندگی و پرسنل فرایند ثبت نام را انجام دهند.

شرکت مشتریان گلدیران با بیش از ۹۵۰ نمایندگی فعال خدمات پس از فروش محصولات ال‌جی و برخورداری از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز پاسخگویی تلفنی با بیش از ۱۸۰ پرسنل برای ۸ سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص داده است. شرکت‌های ال‌جی و گلدیران همواره با بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از ایده‌های نوآورانه ارایه خدمات به مشتریان خویش را بهبود بخشیده‌اند و برگزاری این المپیاد برای پنجمین سال متوالی گواه بر این مطلب است.

شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌ ۰۲۱ ۴۷۳۰۰ داخلی ۱۵۳۲ و ۱۵۳۶ شرکت مشتریان گلدیران  تماس بگیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید