۱۲ تیر ۱۳۹۶

ال‌جی X Venture؛ مخصوص ماجراجویان پرتکاپو

گوشی LG X VENTURE به عنوان جدیدترین میان‌رده شرکت ال‌جی، مخصوص آنهایی است که به دنبال یک همراه برای ماجراجویی‌های خود می‌گردند؛ موبایلی که قابلیت‌ها و ظاهر خود را فدای مقاومت نکرده باشد.

این گوشی علاوه بر برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، ۱۴ تست مقاومت MIL-STD 810G را که توسط ارتش آمریکا طراحی شده‌ با موفقیت گذرانده است. به جز مقاومت بالا در برابر حرارت با دمای بالا، شوک و آب، گوشی LG X VENTURE به صورت مداوم در عمق ۱٫۵ متری آب برای مدت ۳۰ دقیقه تست شد و با افتخار آن را پشت سر گذاشت.

همچنین؛ با وجود مقاومت بدنه در برابر تغییر شکل و ضربه‌های شدید، این گوشی دارای قابلیت‌های خاصی برای محیط بیرون از خانه است. قابلیت‌هایی شامل برنامه‌‌ای با کاربری چندگانه که مخصوص گوشی LG X VENTURE طراحی شده‌ است و دارای ۶ ابزار کاربردی در قالب یک نرم‌افزار است. ابزارهایی که در برنامه مخصوص سبک زندگی فعالانه در نظر گرفته شده است شامل فشارسنج، قطب‌نما، سنجش میزان فعالیت (تعداد قدم/ میزان کالری/ میزان فاصله)، پیگیری فعالیت‌ها، گزارش آب‌وهوا و چراغ‌قوه می‌شوند. این گوشی باوجود قاب فلزی و جنس خاص بدنه پشتی که از لیز خوردن جلوگیری می‌کند،  از ظاهری تنومند و در عین حال مدرن بهره برده و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شود.

LG X venture Range 02

۲ نظر

بیتا دانلود ۱۲ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

عالی بود ممنون از سایت خوبتون

محمد حسین ۱۵ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

چه تاریخی حدودا در ایران عرضه میشه؟ من به نمایندگی مرکزی ال جی هم زنگ زدم جواب درست ندادن

نظر دهید