۱۱ تیر ۱۳۹۶

جادوی طراحی و صدا در بلندگوی منحنی ال‌جی

بلندگوی خطی LH-180SPK، اولین بلندگوی خطی یا ساندبار منحنی ال‌جی، با ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد و جذابش برای یکپارچه شدن با طراحی تلویزیون‌های منحنی ال‌جی ساخته شده است.

طراحی ساندبار خمیده ال‌جی به‌روزرسانی و بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین ظاهر شده است. کیفیت صدای فراگیر آن نیز عالی است. سادگی طراحی این دستگاه برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است. حتی می‌توانید با بلندگوهای این ساندبار بر زیبایی بیشتر چیدمان خانه نیز بیفزایید. ساندبار ال‌جی با تلویزیون OLED یا هر نوع تلویزیون منحنی دیگری جفت می‌شود.

منحنی بودن این ساندبار به بهتر شدن کیفیت صدای فراگیر آن نیز کمک بسیاری کرده است و صدا را در همه طرف اتاق پخش می‌کند. کاربر از شنیدن صدای کامل و باکیفیت لذت خواهد برد. در همه بلندگوها توییتر نصب شده و باعث می‌شود تا صدا واضح‌تر و رساتر به گوش برسد. با این ساندبار، کیفیت صدای عالی را تجربه خواهید کرد.

با بلندگوی خطی منحنی ال‌جی، حس فناوری پیشرفته به کاربر منتقل می‌شود چون مثلاً می‌توانید به کمک Google Cast داخلی موسیقی، رادیو یا پادکست‌های مورد علاقه خود را روی ساندبار پخش کنید. برای این کار باید از گوشی موبایل خود کمک بگیرید. فقط کافی است روی کلید Cast در برنامه کاربردی موبایل کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید