۱۹ تیر ۱۳۹۶

«جادو برقی» ال‌جی؛ شگفتی جدید در جاروهای قابل شارژ​

جابجایی جاروبرقی در اطراف خانه از یک‌طرف، تمیز کردن گوشه و کناره‌هایی که به خاطر طراحی جاروبرقی و یا طول سیم آن قابل‌دسترس نیستند هم در طرف دیگر ماجرا، باعث می‌شوند هر فرد خانه‌داری از جاروکشیدن، سریع خسته شده و سعی کند تا آنجایی که ممکن است از این کار دوری کند.

تازه داستان به اینجا ختم نمی‌شود. کافی است یک بار مثلاً مقداری شکر در آشپزخانه بریزد. فکر کنید به خاطر همین کثیفی کوچک مجبور می‌شوید دوباره به سراغ جاروبرقی سنگین خود رفته و آن فرآیند خسته‌کننده و دردسر سیم های پیچیده را تکرار کنید.

همین دلایل منجر شده بسیاری از افراد خانه‌دار به سراغ جاروهای قابل شارژ بروند. جاروهایی که بسیار سبک بوده و به‌راحتی در خانه جابه‌جا می شوند. ولی خب با این‌حال خالی از اشکال هم نیستند. عمر باتری آن‌ها بسیار پایین است و بیش از 10 ساعت طول می‌کشد تا شارژ شوند. به‌علاوه تنها برای مدت کمی در حد 10 دقیقه روشن می‌مانند و برای دوباره جارو کردن باید بیش از 10 ساعت صبر کنید. عاملی که باعث شده باوجود معایب جاروبرقی و حتی عوارض جسمی آن مثل درد گرفتن دست‌ها و کمر، افراد به سمت آن گرایش داشته باشند.

Untitled-1(4)

ولی به‌تازگی این معادله تغییر کرده است. جاروی بی‌سیم پیشرفته CordZero شرکت ال‌جی که به‌تازگی در ایران عرضه‌شده است می‌تواند بیشترین زمان جارو کشیدن و راحت‌ترین کاربری بین دیگر جاروهای شارژی بازار را در اختیار شما بگذارد. این جارو به منبع تأمین برق مجزا، برس ضد پیچش مو و موتور اینورتر مجهز است و باوجود باتری‌ قابل شارژ مدت‌زمان زیادی برای جارو کشیدن باکیفیت و راحت به‌اندازه نیم ساعت در اختیار کاربر می‌گذارد.

جارو بی‌سیم CordZero ال‌جی جارو کشیدن را بسیار راحت کرده و مدت‌زمان جارو کشیدن و قدرت مکش بالا را به لطف منبع تأمین برق جداگانه بسیار بیشتر کرده است. این منبع برق در حالت عادی تا 30 دقیقه و در حالت مکش قدرتمند تا 20 دقیقه با باتری‌ قابل شارژ روشن می‌ماند. این باتری شارژ شدنی می‌تواند جداگانه هم شارژ شود. این امر باعث می‌شود کاربر به مدت طولانی نیازی به خرید باتری اضافه نداشته باشد. به‌علاوه باتری لیتیوم یون این محصول در مقایسه با مدل‌های نیکلی بعد از 5 سال فقط تا 80 درصد قدرت خود را حفظ می‌کند. به‌علاوه مدت‌زمان شارژ بسیار کوتاه‌تری داشته در مقایسه با مدت‌زمان شارژ 10 تا 16 ساعته مدل‌های معمول، می‌تواند در عرض 4 ساعت و 30 دقیقه کاملاً شارژ شود.

بعضی مواقع موهای درهم‌پیچیده انسان و حیوانات در عملکرد جارو اخلال ایجاد می‌کنند و کاربر باید به طرز نامناسبی یکسره به‌صورت دستی موها را از دهانه مکنده جدا کنند. کاری که بسیار غیربهداشتی و پرزحمت است. با سیستم نوآورانه برس ضد گیرکردن ال‌جی این مشکل بزرگ کاملاً برطرف شده است. یک لاستیک نرم نوآورانه در دهانه موتوری دستگاه قرارگرفته است که از طریق لرزش، مانع گیرکردن موها در برس جارو می‌شود. درنتیجه کاربران را از زحمت جدا کردن دستی موها از برس جارو راحت می‌کند.

موتور مبتکرانه و هوشمند اینورتر ال‌جی بالاترین عملکرد ممکن را در عین بهره‌وری بالا و پایداری در حجمی کوچک ارائه می‌دهد. موتورهای معمولی از برس کربنی استفاده می‌کنند، برسی که به خاطر اصطکاک زیاد در زمان کوتاهی داغ می‌کند و حتی آلودگی کربنی ایجاد می‌کنند. درحالی‌که موتور اینورتر هوشمند از قدرت آهنربایی بدون اصطکاک استفاده می‌کند و طول عمر عملکردی بیش از 1000 ساعت را تضمین می‌کند. موتور هوشمند اینورتر به جارو قدرت تمیز کردن و جمع‌آوری تا 94 درصد شامل موی حیوانات و ذرات کوچک را می‌دهد. جای تعجب نیست که ال‌جی کاملاً به محصول خود مطمئن است و این محصول را برای ده سال گارانتی کرده است.

Cloud_life-scene_11(4)

به‌عنوان یک جارو 2 در 1، کاربرد دوگانه جارو دستی CordZero این امکان را به کاربر می‌دهد تا از حالت عصایی برای استفاده از دسته‌بلند جارو و حالت قابل‌حمل برای جاروی دستی استفاده کند. با لوله داخلی و ابزارهای برسی، گردش 180 درجه راحت سر جارو و طراحی باریک، جارو دستی CordZeroباعث می‌شود تمیز کردن محیط کمتر کاربر را خسته کند. به‌علاوه، نمایشگر LED روشن روی مکنده باعث می‌شود بتوان محیط تاریک مثل زیر مبل یا تخت خواب را نیز به‌راحتی تمیز کرد و میزان شارژ باتری را مشاهده کرد.

جهت اطلاعات بیشتر محصول  VZ9100 , VZ9200  کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید