۲۰ تیر ۱۳۹۶

دبی؛ مقصد نهایی برنده مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی و گلدیران

خانم ها آیدا و ماندانا باستانی پور، گروه برنده مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی و گلدیران، در سال 1395 هفته گذشته برای گذراندن دوره حرفه‌ای آشپزی به دبی سفر کردند.

پس از گذراندن مراحل مختلف، از میان شرکت کنندگانی که از شهرهای مختلف ایران در این مسابقه شرکت کرده بودند، هشت نفر در قالب چهار گروه دونفره از شهر های تهران، رشت و لاهیجان توانستند به مسابقه نهایی راه پیدا کنند، که در نهایت خانم آیدا باستانی پور به همراهی خواهرشان خانم ماندانا باستانی پور با طبخ منحصر به فرد یک نوع غذای دریایی با سبزیجات متنوع توانستند با جذب نظر داوران حرفه ای و کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان گروه برنده انتخاب شد. همان‌گونه که از ابتدا اعلام شده بود برندگان این مسابقه در مراحل مختلف علاوه بر لذت از مسابقه در فضایی عالی، هدیه های ارزشمندی شامل گوشی هوشمند ال جی و ماکروویو سولاردام ال‌جی دریافت کردند، اما برنده نهایی شانس حضور در یکی از معتبرترین مدارس آشپزی دنیا را کسب کرد تا بتواند مهارت‌ها و استعداد خود در زمینه آشپزی را با پشتیبانی ال جی و گلدیران بیشتر پرورش دهد.

در همین راستا هفته گذشته خانم آیدا و ماندانا باستانی پور راهی دبی شدند تا زیر نظر اساتید معتبر دنیا در مدرسه آشپزی ICCA (مرکز بین‌المللی هنر آشپزی) آموزش ببیند. این مدرسه آشپزی که در سال 2005 در دبی تاسیس شده است، یک مرکز آموزشی آشپزی با کلاس جهانی است که برنامه‌های آموزشی خود را زیر نظر موسسه City & Guilds  لندن اجرا می‌کند.  مدرسه آشپزی  ICCA دبی به‌عنوان یکی از 10 آموزشگاه برتر آموزش آشپزی در دنیا شناخته می‌شود و از طرف جامعه سرآشپزان دنیا جایزه «بهترین کیفیت در آموزش آشپزی» را دریافت کرده است. همچنین این موسسه اخیراً از طرف City & Guilds به‌عنوان بهترین موسسه آموزشی سال 2016 شناخته شده است.

خبر های تکمیلی در خصوص منوهای آموزش دیده شده و تجربیات شخصی ایشان به زودی منتشر میشود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید