۱۱ تیر ۱۳۹۶

راهنمای تنظیمات هوشمند در ال‌جی V20

یکی از امکانات جالب در ال‌جی V20 تنظیمات هوشمند آن است که البته دیگر تلفن‌های هوشمند ال‌جی نیز از آن برخوردارند.

این قابلیت دسترسی سریع و آسان برای انجام برخی از وظایف را به طور خودکار مقدور می‌سازد؛ عملکردهایی مانند فعال یا غیرفعال کردن برخی از قابلیت‌ها بر اساس موقعیت مکانی شما یا اجرای بعضی از برنامه‌های کاربردی خاص در زمان اتصال هدفون یا دستگاه بلوتوث. در نهایت، این تنظیمات خیلی کارها را راحت می‌کند و مقدار زیادی در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

به طور مثال، برنامه کاربردی مانند Spotify یا Google Play Music می‌توانند در زمان اتصال هدفون به صورت خودکار فعال شوند. برای این کار بهتر است به بخش تنظیمات هوشمند یا Smart Setting در منوی تنظیمات یا Setting بروید و گزینه تنظیمات هدفون را انتخاب کرده و آن را فعال کنید. سپس برنامه کاربردی که می‌خواهید باز شود را انتخاب کنید. در این حالت، انتخاب برنامه‌های کاربردی موسیقی یا چیزهایی مثل یوتیوب منطقی‌تر به نظر می‌رسند.

همچنین، می‌توانید تلفن هوشمند خود را به فعال یا غیر فعال کردن وای-فای یا بلوتوث وادار کنید و بر حسب اینکه در منزل یا بیرون از منزل و در فضای باز هستید تنظیمات پروفایل صدا را تغییر دهید. برای انجام این کار، تمام کاری که باید انجام دهید این است که موقعیت مکانی منزل خود را تشخص کنید و اولویت خود را برای بلوتوث، وای-فای و پروفایل صدا بر حسب چیزی که ترجیح می‌دهید تنظیم نمایید تا ال‌جی V20 شما تغییرات لازم را انجام دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید