۱۹ تیر ۱۳۹۶

معرفی صنایع گلدیران به عنوان تولیدکننده برتر درعرصه اقتصاد مقاومتی

در همایش باشکوهی که با حضور دکتر سیف رییس بانک مرکزی ایران، دکتر فریدون همتی استاندار قزوین، دکتر داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران بخش دولتی و خصوصی در سالن آمفی تأتر دانشگاه تربیت معلم قزوین برگزار گردید، شرکت صنایع گلدیران به عنوان تولیدکننده برتر در عرصه اقتصاد مقاومتی معرفی و لوح تقدیر و تندیس این همایش به آقای مهندس محسن رفیعی نماینده شرکت صنایع گلدیران اعطا گردید.
درسال های اخیر فعالان اقتصادی بارها ضرورت تغییر و حذف قوانین مخل تولید و اشتغال را مطرح و رفع موانع در جهت توسعه اقتصاد را خواستار شده اند. از این رو دولت در جهت اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده است از هیچ کمکی در اجرای این امر که یکی از ضروریات اصلی کشور در جهت حمایت قاطعانه از تولید و صادرات می باشد مضایقه نمی کند.
شرکت صنایع گلدیران که تولیدکننده یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی در ایران است توانسته است با درایت و برنامه ریزی مدیران خود و همچنین تلاش و پشتکار کارکنان در خطوط تولید، نه تنها از سد تحریم ها و موانع بزرگ بین المللی عبور کند بلکه به یکی از باکیفیت ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در منطقه تبدیل شود که هم اکنون در اکثر خانه های ایرانی یکی از تولیدات این مجموعه را می توان مشاهده نمود.
دکتر سیف در این همایش تصریح کردند که هدف مهم ما این است که نظام بانکی به طور کامل و ۱۰۰ درصد در خدمت تولید باشد و انباشت چهار دهه تکالیف، تحمیل های غیر اصولی و استفاده مکرر از نظام بانکی موجب شد شرایط امروز ایجاد شود. باید تلاش کنیم تا تسهیلات بانکی بیشتر شود و در اختیار تولید و بنگاههای اقتصادی، بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات قرار گیرد. وی یادآورشد فعالیت مثبت اقتصادی برای ما اهمیت دارد و از بخش صنعت و تجارت نباید غفلت کنیم زیرا بخش زیادی از GDP از این حوزه تامین می شود و ما هم باید از افراط و تفریط دوری کنیم و با تدبیر تصمیم بگیریم.
همچنین فریدون همتی استاندار قزوین نیز با بیان اینکه تولید کنندگان سرداران و فرماندهان جبهه اقتصادی جمهوری اسلامی هستند بیان داشتند تولید کنندگان مسیر دشواری را طی می کنند و این تلاش های آنها که با سختی های زیادی در مرحله تولید همراه می باشد باید برای مردم اطلاع رسانی شود تا همه قدردان این زحمات باشند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید