۲۸ تیر ۱۳۹۶

گزارش روز‌ ششم از سفر تحقیقاتی اولین گروه بچه‌های LG Challenger به کره جنوبی

ششمین روز از سفر تحقیقاتی تیم بایار به کره جنوبی در مورد ایستگاه‌های مترو و بررسی درب‌های PSD به پایان رسید. گزارش این روز را در ادامه بخوانید:

سیزدهم جولای؛ ششمین روز سفر

تیم بایار با کمک­های فراوان جناب آقای طاهریان، سفیر ایران در کشور کره جنوبی، به همراه جناب آقای دکتر پیران، نماینده وزارت علوم در کشور کره جنوبی، و هیئت علمی دانشگاه سجونگ به بازدید از دانشگاه SKKU – قدیمی‌ترین دانشگاه کره جنوبی که در سال 1398 میلادی تاسیس شده است- پرداخت و در آنجا با دو تن از دانشمندان ایرانی که در زمینه الکترونیک مشغول به تحصیل بودند ملاقات کرد. در این بازدید یک روزه، تیم بایار از دپارتمان‌های تخصصی نیمه رسانا، شیمی، الکترونیک و همچنینN-center  که مختص پروفسور یانگ هی لی ساخته شده بود دیدن کرد.

در طی بازدید دکتر بهنام و دکتر حامد تیم را همراهی کردند، دپارتمان‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی این دانشگاه را به ما نشان دادند و در مورد قسمت‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی و کنترلی مختلف برایمان توضیحاتی بیان کردند.

بعد از بازدید از دانشگاه و قسمت‌های مختلف آن به همراه این عزیزان، تیم بایار به صرف نهار پرداخته و پس از آن دانشگاه را به مقصد موزه سامسونگ (Innovation center) ترک کرد و سپس به سمت هتل محل اقامت بازگشت. بعد از آن، تیم به بازار لوازم یانگ سان رفت و به گشت و گذار در شهر پرداخت. در نپایان روز نیز اعضای تیم گزارش روزانه خود را تهیه کرده و فیلم‌های ضبط شده را تدوین کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید