۲۶ تیر ۱۳۹۶

گزارش روز‌ پنجم از سفر تحقیقاتی اولین گروه بچه‌های LG Challenger به کره جنوبی

تا کنون در جریان چهار روز از سفر تحقیقاتی تیم بایار به کره جنوبی بودید؛ گروهی که قصد دارند در مورد ایستگاه‌های مترو و بررسی درب‌های PSD پژوهش کنند.  آن چه در ادامه می‌خوانید، گزارش روز پنجم از سفر تحقیقاتی این گروه در سئول است.

دوازدهم جولای؛ پنجمین روز سفر

بازدید از شرکت NRT در پنجمین روز از سفر تحقیقاتی گروه بایار برنامه‌ریزی شده بود. این شرکت از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید PSD در کشور کره جنوبی است که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون علاوه بر کره جنوبی در چندین کشور دیگر از جمله هند، یونان و آذربایجان نیز فعالیت کرده و محصولات خود را به آنسوی مرزهای کره جنوبی صادر می‌کند.

در ابتدای جلسه، یادبودی از صنایع دستی ایران از طرف اعضای گروه به شرکت NRT تقدیم شد.

ابتدا دو نفر از مسئولین بازاریابی به معرفی شرکت پرداخته و توضیحاتی در مورد قراردادها و محصولات این شرکت در کشورهای مختلف ارائه دادند. سپس، اعضای تیم به همراه مسئولان شرکت برای ناهار به رستورانی در نزدیکی شرکت مراجعه نمودند.

جلسه فنی، بعد از صرف ناهار، با حضور متخصصان فنی و مهندسان این شرکت به منظور بررسی قسمت‌های مختلف PSD برگزار شد. در این جلسه، یکی از مهندسان توضیح مفصل و دقیقی از سیستم کنترلی و مکانیکی PSD ارائه داد که با بحث‌های چالش برانگیز اعضای گروه و مهندسان دیگر همراه بود. بسیاری از سوالاتی که اعضای گروه در ابتدای این مسیر با آنها روبرو بودند به خوبی پاسخ داده شد.

پس از این نشست، اعضای گروه به همراه مهندسان، بازدیدی از بخش نمایشگاه شرکت داشتند که در این بخش نیز از نزدیک با تجهیزات مورد استفاده آشنایی پیدا کردند و نحوه کار دستگاه‌ها و همچنین حالت‌های مختلفی برای آزمایش نحوه کار و هم‌چنین امنیت این دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پس از بازدید از این بخش، اعضای گروه به همراه مهندسان با رئیس شرکت NRT و مسئول بخش صادرات این شرکت جلسه‌ای داشتند که به منظور خوش‌آمدگویی به اعضای گروه برگزار شد و رئیس شرکت برای هرگونه همکاری و ارائه اطلاعات بیشتر و مورد نیاز به اعضای گروه در زمینه تولید PSD اعلام آمادگی کردند.

پس از جلسه، اعضای گروه با بدرقه مسئولان شرکت به سوی سئول بازگشتند و از منطقه نامدائمون ( Namdaemun) بازدید کردند. اعضای گروه حوالی ساعت 10 شب، پس از صرف شام به محل هتل برگشتند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر، به وب‌سایت www.lgchallenger.ir و صفحه اینستاگرام ال‌جی چلنجر مراجعه کنید.

منتظر ارائه گزارش‌ تیم‌های دیگر در همین وبلاگ باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید