۲۵ تیر ۱۳۹۶

گزارش روز سوم و چهارم از سفر تحقیقاتی دومین گروه بچه‌های LG Challenger در ایتالیا

 

حتماً می‌دانید که ندا، هیلدا، سپیده و ونوس همراه با یوفی، شخصیت خیالی کارتونی و دوست‌داشتنی، برای انجام سفر تحقیقاتی به سوی ایتالیا رهسپار شدند تا در مورد “طراحی برای سلامت جامعه از طریق احساسات فرهنگی” پروژه خود را به انجام برسانند. آنچه در ادامه خواهید خواند، گزارش سومین و چهارمین روز از سفر آنها به میلان مدرن و زیبا است.

یازدهم جولای؛ سومین روز از سفر

طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، تیم تحقیقاتی ال‌جی چلنجر در سومین روز از سفر خود با خانم آنا ریبالدی (دستیار استاد) در دانشگاه پلی تکنیک میلان قرار ملاقات داشت. آنها جلسه خود را با ایده‌پدازی شروع کردند و طی این جلسه ایده‌ها و طرح‌های زیادی مطرح شد که تیم در کنار هم پیرامون آنها به بحث و گفت‌وگو پرداختند. جلسه ایده‌پردازی در سطح مقدماتی و اولیه برگزار شد و پس از آن به پیشنهاد استاد به محله ناویگلی (Navigli) رفتیم؛ یک محله فقیرنشین با بافت قدیمی و فرهنگی که پس از بازسازی به یکی از مقاصد گردشگری مبدل شده بود؛ محله‌ای پر از رستوران در کنار کانال آبی که طراحی آن را لئوناردو داوینچی بر عهده داشته است.

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۳_۰۲-۲۱-۲۹

دوازدهم جولای؛ چهارمین روز از سفر

در چهارمین روز از سفر، پروژه به مرحله مهم و نفس‌گیر خود رسید. صبح روز دوازدهم جولای، جلسه ایده‌پردازی ادامه یافت زیرا ایده‌ها و طرح‌ها باید به تحقق می‌پیوستند و اجرایی می‌شدند. پیشرفت ایده‌پدازی لازم بود از آثار هنری الهام گرفته شود. بدین منظور، قرار شد بچه‌ها در روز بعد به موزه‌های میلان و موزه طراحی Triennale سر بزنند.

عصر همان روز، تیم تحقیقاتی به موزه Novecento میلان سر زدند. تعداد چندین گالری با نقاشی و آثار هنری مشهورترین هنرمندان ایتالیا و سراسر دنیا در آنجا به نمایش گذاشته شده بود. آنها از این بازدید بسیار به شعف آمده بودند زیرا می‌توانستند از آثار هنری برای طراحی سیستم خدمات محصول (PSS) الهام بگیرند.

پس از بازدید از موزه، تیم به یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های فروش اسنک به نام لویینی پانزروتی (Luini Panzerotti) رفت؛ پانزروتی یک اسنک خوشمزه بود که تجربه چشیدن طعم آن خیلی عالی و دلچسب بود.

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۳_۰۲-۲۱-۳۰

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید