۱۰ مرداد ۱۳۹۶

استاندارد پایداری UL 110 برای G6 ال‌جی و صدرنشینی ال‌جی در بخش جدید تلفن‌های همراه EPEAT

استاندارد پایداری UL 110 به نام ال‌جی G6 رقم خورد و نامش در بخش تلفن‌های همراه EPEAT ثبت شد. نقش پیشگامانه ال‌جی در رسته جدید EPEAT نشان از تعهد ال‌جی به پایداری محیط زیست دارد.

تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G6 تأییدیه ECOLOGO را از استاندارد معتبر UL 110 در مؤسسه استاندارد ملی امریکا (ANSI) برای پایداری در تلفن‌های همراه دریافت کرد و نام ال‌جی G6 امروز در رجیستری آنلاین جدید EPEAT ثبت شد. این استاندارد برچسب زیست‌محیطی برتر در جهان برای بخش آی.تی به شمار می‌رود.

انجمن لوازم الکترونیک سبز امروز از طبقه جدید تلفن همراه در EPEAT پرده برداشت. این دسته‌بندی جدید برای دولت و خریداران راهی آسان برای تشخیص و مقایسه تلفن‌های همراه با عملکرد بالا و پایدارتر مهیا می‌کند. استاندارد پایداری UL 110 برای تلفن‌های همراه یک استاندارد پایداری چندشاخصه است که انطباق تلفن‌های همراه را با معیار دقیق و سختگیرانه عملکرد زیست‌محیطی در سرتاسر چرخه عمر ارزیابی می‌کند.

نانسی گیلیس، مدیرعامل انجمن لوازم الکترونیک سبز، گفت: «با انتخاب تلفن هوشمند پایداری مانند ال‌جی G6، خریداران به کاهش ضایعات الکترونیک، کاهش استفاده از مواد سمی، بهبود بسته‌بندی محصول، پرهیز از آسیب به مواد معدنی، حمایت از نیروی کار و خیلی چیزهای دیگر کمک می‌کنند.»

نقش پیشگامانه ال‌جی در رسته جدید تلفن همراه EPEAT تعهد این شرکت را در پایداری زیست‌محیطی پررنگ می‌کند. طبقه تلفن‌های همراه EPEAT نیز مانند طبقه‌های دیگر تمامی مراحل چرخه عمر یک محصول را از طراحی و ساخت تا استفاده و پایان عمر تحت نظر قرار می‌دهد.

ال‌جی G6 اولین تلفن هوشمند در این صنعت است که نامش در EPEAT ثبت شده. این محصول از نمایشگری با فرمت جدید برخوردار است که تجربه مشاهده سینمایی را با نسبت استثنایی بدنه به صفحه‌نمایش، دوربین با زاویه گسترده و خیلی امکانات دیگر تکمیل می‌کند. هدف از طراحی ال‌جی G6 ساخت تلفن هوشمندی مطابق با نیاز کاربران بوده است؛ یعنی تلفن هوشمندی که هم صفحه بزرگی داشته باشد و هم به راحتی در دست جای گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید