۲۳ مرداد ۱۳۹۶

ال‌جی V30 با تجربه کاربری +UX 6.0 پیشرفته‌تر می‌آید

ال‌جی V30 با تجربه کاربری پیشرفته‌تر خود نهایت سهولت را با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر ارائه می‌دهد.

تعالی در امکانات چندرسانه‌ای، شخصی‌سازی توسط کاربر و امکانات بصری مفید در قلب تجربه کاربری تلفن هوشمند جدید ال‌جی خواهد بود.

تجربه کاربری جدید +UX 6.0 ال‌جی در V30 که به زودی معرفی می‌شود گنجانده خواهد شد. این نسخه پیشرفته از تجربه کاربری جدید ال‌جی برای سازگاری بیشتر با نمایشگر OLED FullVision با نسبت تصویر 18:9 بهینه شده است و علاوه بر این، گزینه‌های بیشتری را به منظور شخصی‌سازی برای تجربه کاربری ملموس‌تر و عینی‌تر فراهم می‌کند. ال‌جی V30 از اولین نمایشگر OLED FullVision و دوربینی با لنزهای دوگانه پیشرفته برخوردار است و یک ابزار چندرسانه‌ای قدرتمند به شمار می‌رود. این تجربه کاربری جدید به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بتوانند از قابلیت‌های پیشرفته آن به طور کامل استفاده کنند.

قابلیت Graphy که از طریق حالت دستی دوربین قابل دسترسی است به شیفتگان عکاسی امکان ثبت تصاویری با قابلیت‌ها و کیفیت‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. کاربران با استفاده از قابلیت گرافی می‌توانند از میان مجموعه‌ای از تصاویر حرفه‌ای گزینه مورد نظر خود را با سبک و حالت‌های متفاوت انتخاب کنند یا عکس‌هایی که توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته شده است را از وب‌سایت یا برنامه کاربردی موبایل گرافی دانلود کنند و انبوهی از تنظیمات نظیر تراز سفیدی، سرعت شاتر، دیافراگم و ایزو را در تصاویری که با V30 ثبت کرده‌اند اعمال کنند. حالت‌های محتلف تصویربرداری مانند حالت تصویربرداری خودکار، grid shot، snap shot و match shot همه به راحتی در یک منو قرار گرفته‌اند تا انتخاب آنها ساده‌تر باشد. گیف‌ها را به سادگی می‌توان در منوی گالری ساخت و گزینه Create Movie نیز به شما امکان می‌دهد تا فیلم‌هایی را با استفاده از فایل‌های عکس و فیلم بسازید که بعداً توسط Quick Video Editor در خود گوشی قابل ویرایش است.

نمایشگر ثانویه در ال‌جی V20 اکنون در V30 متحول شده و به شکل نوار معلق یا Floating Bar درآمده است. این نوار نیمه‌شفاف معلق دسترسی سریع به امکاناتی که بیشتر استفاده می‌شوند را فراهم می‌کند و می‌توان آن را در زمان نیاز به صورت کامل از نمایشگر FullVision باز کرد. وقتی نمایشگر همیشه روشن خاموش است نسبت به گذشته بیشتر قابلیت سفارشی شدن دارد. حالا این نمایشگر نه تنها به شما ساعت را نشان می‌دهد بلکه می‌تواند طوری تنظیم شود که ابزار تنطیمات سریع، موزیک پلیر یا عکس‌های مورد علاقه شما را نمایش دهد.

امکانات امنیتی در ال‌جی V30 نسبت به تجربه‌های کاربری گذشته ال‌جی در تلفن‌های هوشمندش بسیار پیشرفته‌تر شده است. با استفاده از قابلیت تشخیص چهره در V30 دوربین جلو قادر است حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر فوراً قفل صفحه را باز کند و بر خلاف دیگر تلفن‌های همراه نیازی به فشار دادن کلید پاور در ابتدا نیست. تشخیص صدا از ترکیب صدای کاربر و کلمات کلیدی خودکار (از ترکیب سه تا پنچ هجا) استفاده می‌کند تا قفل ال‌جی V30 را بدون نیاز به فشار دادن هیچ کلیدی یا لمس کردن نمایشگر باز کند. این قابلیت با فناوری Qualcomm Aqstic voice UI برای امکانات همیشه‌روشن و همیشه‌شنوایی پشتیبانی می‌شود که نیاز به مصرف باتری بسیار اندکی دارد.

حتی حس این تجربه کاربری نیز می‌تواند با توجه به اولویت‌های کاربر سفارشی شود. بازخوردهای لمسی در ال‌جی V30 با شکل‌های مختلف از لرزش‌ یا ویبره قابل سفارشی شدن است که می‌توان آن را با زنگ تلفن هماهنگ کرد.

۳ نظر

حمید رحیمی ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

سلام G6از شرکت برامون فرستاده اند لوازم جانبیش گیر نمییاد گاس. قاب. و.

فرهاد ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
آیا v30 قابلیت عکس برداری به صورت پرتره مانند اپل دارد؟

فرهاد ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
چرا شرکت ال جی از اسپیکر استریو استفاده نمیکنه؟

نظر دهید