۲۴ مرداد ۱۳۹۶

شعبه جدید خدمات موبایل ال‌جی؛ تعمیر در حضور مشتری برای اولین بار

شرکت ال‌جی با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به تازگی شعبه جدید خدمات موبایل خود را نزدیک پارک ساعی افتتاح کرده است. در این شعبه می‌توانید خدمات را به سریع‌ترین شکل ممکن و البته در محیطی دلپذیر و آرام دریافت کنید.

در این شعبه خدمات موبایل برای اولین بار در حضور شما  و با توضیحات کامل تکنسین مجرب و آموزش دیده شرکت مادیران انجام خواهد شد. همچنین برای راحتی هرچه بیشتر شما با افزایش تعداد تکنسین‌ها و برخورداری از انبارک اختصاصی و حضور بخش حسابداری، تمامی امور با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

photo_2017-08-15_12-34-55

در این شعبه هم‌زمان با تعمیر موبایل خود از مشخصات جدیدترین گوشی‌های موبایل ال‌جی اطلاع پیدا کرده و می‌توانید تجربه کار کردن با آنها را نیز داشته باشید. حتی می‌توانید در صورت نیاز به واحد فروش در همین ساختمان مراجعه و از قیمت‌ها و  امکان خرید نقد و اقساط  اطلاع پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از نظر نهایی کارشناس کنترل کیفیت و با داشتن زمان کافی برای تست دستگاه خود از تعمیر کامل آن مطمئن شوید.

ساعات کاری این دفتر برای راحتی شما یک ساعت افزایش یافته و  این شعبه از 8 صبح تا 18 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 15 باز است.

آدرس شعبه جدید: ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه مردوخی، پلاک 9 ، طبقه همکف

 برای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس مشتریان ال جی تماس حاصل فرمایید.

Call Center: 26205978 ~ 81

۹ نظر

siroos ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

سلام و عرض ادب.برنامه ای برای راه اندازی چنین شعبه های در استان های دیگر مانند کرمان ندارید؟
ضمنا گوشی خودم g3 هست و مدت دو ماه هست که خاموش شده و روشن نمیشه و باتریشم عوض کردم باز هم روشن نمیشه.میخواستم ببینم امیدی به بازگشت دوباره اش هست؟

ارمین ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

فقط گوشی های دارای گارانتی رو پذیرش میکنند؟

احسان ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان.الجی
اگه امکان داره چند شعبه هم تو شهرستان ها بزنید
اگه امکان داره امکان ارتباط اینترنتی رو فراهم کنید.تا دوستانی که در شهر های اطراف نیاز به قطعه دارن بتونن سفارش داده و سوالاتشون رو در مورد گوشی ها بپرسن
اگه امکان داره لطفا به شرکت الجی تذکر بدین که قطعات جانبی گوشیهاش رو تو ایران موجود کنه که قرار نباشه از سایت آمازون اونم با ریسک بالا خریدکنیم
به عنوان مثال من خودم از طرفدار های گوشی ال جی هستمو الان از مدل ال جیv10 استفاده میکنم.این طور که اطلاع پیدا کردم.این گوشی امکان شارژ از طریق وایرلس رو داره.البته با یه برچسب کوچیک.ولی متاسفانه تو بازار ایران موجود نیست.لطفا اگه امکان قطعات جانبی رو تو یه سایت برای فروش بگذارید
با تشکر احسان.کمالی

حسین ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

شرکت مادیران اولین شریک تجاری ال چی در بخش موبایل و بزرگترین تولید کننده مانیتورهای ال جی در منطقه می باشد که از سال ۱۳۷۲ علاوه بر تامین نیاز داخل بیشترین تولیدات آن به کشورهای منطقه خاورمیانه صادر می گردد حدود چهار سال قبل میزان تولید مانیتور ال جی در این شرکت از مرز ۳۰۰ دستگاه در روز فراتر رفت ضمنا چند سال پیش گوشی های ارزان قیمت ال جی در این شرکت تولید می شد علی رغم اینکه در حال حاضر نماینده انحصاری گوشی های ال چی در ایران شرکت دنیای پردازش است هنوز بخش عمده تعمیرات توسط مادیزان انجام میشود شرکت مادیران از سر کلمات ماشینهای اداری ایران تشکیل و بیش از نیم قرن در تولید و واردات ماشین های اداری سابقه دارد هم اکنون چاپگرای سوزنی اپسوون و مینی پی سی های میوا و … توسط این شرکت تولید می گردد با توجه به تولید تلوزیونهای شارپ و ایکس ویزن که در بسیاری از مدلهای ان از پنل تولید ال جی دیسپلی استفاده میشود امکان تولید گوشیهای هوشمند ال جی در این شرکت دور از انتظار نیست

علی‌محمد یزدانی ۶ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

با درود.
پاسخ‌گویی این مرکز با تبلیغی که برایش شده است، هم‌گام نیست!
از ۴ باجه تنها ۲ باجه پاسخ‌گو است، بیش از ۴۵ دقیقه است که‌ نشسته‌ام، و هنوز نوبتم نشده است!

وحید ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام. خیلی خیلی خدماتشون خوبه. من جای دیگه این ادب و نزاکت رو ندیدم. خیلی خوب ارباب رجوع رو راه میندازن. فقط خیلی دوره. گارانتی مدیا پردازش هم بهترین گارانتی موبایل ایرانه. از همشون ممنونم.

وحید ۲ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

برای خدمات مربوط به موبایل زنگ زدم، پیغام انتخاب شماره داحلی هشت بار پس از اتخاب داخلی مورد نظر تکرار شد و سپس شخصی گوشی را برداشت و بدون هیچ صحبتی روی هلد گذاشت و پس از ده دقیقه نگرفتن پاسخ قطع شد.

حسین ۳ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

شما اگر در تهران هستید به نمایندگی مرکزی مدیا پردازش واقع در خیابان حافظ پاوین تر از خیابان جمهوری اسلامی بازار موبایل ایران و در سایر شهرستانها به نمایندگیهای این شرکت که ادرس و شماره تلفن آنها در سایت مدیا پردازش بنشانی : http://www.mediapardazesh.com/huawei-services موجود است بخش مراکز خدمات موبایل ال جی در ایران مراجعه کنید .

باقر ۵ آبان ۱۳۹۹ پاسخ

با سلام ببخشید میخواستم ببینم برد ال جی جی ۳ موجوده؟اگه هست چه قیمته؟ممنون

نظر دهید