۲۹ مرداد ۱۳۹۶

برای افزایش بازده ماشین لباسشویی چه کنیم؟

از نظر بیشتر خانواده‌ها شست‌وشوی لباس کاری سخت، وقت‌گیر و طاقت‌فرساست که تمامی ندارد. 

حتی اگر تمام روز را هم با ماشین لباسشویی ال‌جی لباس‌ها شسته شوند، باز هم چند روز بعد هم لباس برای شسته شدن هست. به جای اینکه بگذارید ماشین لباسشویی در خانه شما حکمفرمایی کند، خودتان کنترل شست‌وشوی لباس را درست بگیرید و با چند نکته و ترفندی که به شما یاد می‌دهیم سعی کنید روزی شاد و سرگرم‌کننده با خانواده داشته باشید:

خودتان کاغذهای نرم‌کننده درست کنید: ابرهای اسفنجی آشپزخانه را به دو تکه تقسیم کنید و آنها را داخل مایع نرم‌کننده لباس بگذارید. آن را فشار دهید و دربیاورید و داخل ماشین لباسشویی بیاندازید. نه تنها لباس‌ها بوی تازگی می‌گیرند بلکه در هزینه شما نیز صرفه‌جویی می‌شود و دیگر نیاز به خرید کاغذهای خشک‌کن و نرم‌کننده لباس که یک بار مصرف هستند نیست.

رطوبت را از لباس‌هایی که نمی‌خواهید خشک کنید برطرف کنید: از یک دستگاه آبگیر سبزیجات و سالاد برای گرفتن آب اضافی از لباس‌هایی که نمی‌توانید در خشک‌کن بیاندازید استفاده کنید و سپس لباس را آویزان کنید.

سفیدترین سفید: لباس‌های سفیدی که اصطلاحاً چرک‌مرده یا کدر شده‌اند، با استفاده از مایع سفیدکننده مثل اولش می‌شود. بعد از این مرحله، آن را در زیر نور آفتاب خشک کنید یا لباس را در مخلوط آب سرد و لیموی قاچ‌شده بگذارید و بجوشانید.

از بین بردن بوی کپک و ناگرفتگی: حوله و الیاف این چنینی، حتی اگر تازه شسته شده‌ باشند، ممکن است بوی کپک و ماندگی بگیرند. با استفاده از چند پیمانه سرکه سفید و راه‌اندازی برنامه شست‌وشو در هر ماه می‌توانید این بوی بد را از بین ببرید. علاوه بر این، سرکه ماشین لباسشویی شما را تمیز هم می‌کند.

۲ نظر

یونس هلالیان ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

Please e-mail me more information about the aforementioned washing machine.

ال جی ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز،

اطلاعاتی که در این مطلب ارائه شده است برای بیشتر ماشین‌های لباسشویی ال جی مصداق دارد. اما اگر منظور شما عکس نمونه‌ای است که در تصویر می‌بینید، می‌توانید به وب سایت ال جی مراجعه کنید و به اطلاعات لازم در مورد این محصول که ماشین لباسشویی Twin Wash نام دارد دست پیدا کنید.
لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید تا مورد استفاده کاربران دیگر هم قرار گیرد.
متشکرم

نظر دهید