۲۶ مرداد ۱۳۹۶

بهترین بهترین‌ها در نمایشگاه CES 2017 به بازار ایران می‌آید

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7 که از طراحی فوق باریک و سبک Wallpaper بهره برده و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد توانسته در جوایزی نظیر «برترین نوآوری» در نمایشگاه CES 2017 را کسب کند.

تمام توجه مصرف‌کنندگان به تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W7 معطوف شده است و حتی متخصصان به خاطر فناوری و طراحی عالی آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

OLED_W7_A_CES-award-12072017-Desktop-Ver1

کمال در نهایت سادگی

برای توجه به تمام جوانب یک تلویزیون در LG SIGNATURE OLED سری W7 هر آنچه که دیدن و شنیدن را مختل می‌کند حذف شده است. این تلویزیون طراحی شده بر اساس ایده‌آل‌های ذهنی شماست.

OLED_W7_A_intro-12072017-Desktop

قسمتی از دیوار خانه شما

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7 بخشی از دیوار خانه شما می‌شود و شما هیچ سایه‌ای از تلویزیون برروی دیوار نمی‌بینید. نحوه قرارگیری این تلویزیون به گونه‌ای است که گویی پنجره‌ای به دنیای دیگر است. تجربه‌ای فراتر از دیدن و شنیدن

راهنمای نصب: این محصول نیاز به اتصال کابلی بین قطعه مرکزی و نمایشگر دارد. کابل ممکن است بسته به نحوه نصب در دید قرار بگیرد.

OLED_W7_A_Picture_on_wall-12072017-Desktop

طراحی فراگیر

طراحی شده برای کسانی که ارزش واقعی کیفیت بالای صدا را درک می‌کنند. اسپیکرهای رو به بالا برای این مدل در نظر گرفته شده است تا انتشار صدا را به بهترین نحو و فارغ از میزان صدای کم و یا زیاد انجام شود. طراحی ساده و کمینه‌گرا این محصول در فضای خانه شما تجربه جدیدی از سرگرمی را به ارمغان می‌آورد.

OLED_W7_A_W7-speaker-12072017-Desktop

درخشش زیبایی در تاریکی

غنی‌ترین رنگ‌ها با وجود رنگ مشکی مطلق معنا پیدا می‌کند. با قابلیت مشکی مطلق جزئیات ناپیدا که قبلا به خاطر سایه بین قسمت تیره و روشن محو می‌شدند اکنون به وضوح و با جزئیات فراوان قابل مشاهده‌اند. طیف رنگی سینمایی گسترده در کنار مشکی مطلق، هر تصویری را به مانند یک منظره واقعی نشان می‌دهند. از زیبایی طبیعی هر صحنه شگفت‌زده شوید.

OLED_W7_A_Perfect-Color-on-Perfect-Black-(main)-12072017-Desktop

تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7 با قابلیت‌هایی نظیر ™Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به‌شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید.

OLED_W7_A_Dolby_vision-atmos-12072017-Desktop

Active HDR  بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR  ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.

OLED_W7_A_Active-HDR-with-Dolby-Vision-(main)-12072017-Desktop

Dolby Atmos Sound؛ صدای سینمایی در خانه

فناوری Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.

OLED_W7_A_Dolby-Atmost-(main)_MEA-12072017-Desktop

چطور با سبک زندگی شما همخوانی خواهد داشت

دیگر خبری از طراحی‌های جاگیر قدیمی نیست. ارائه تلویزیونی با طراحی جدید که کاملاً با سبک زندگی شما همخوانی دارد.

OLED_W7_A_Lifestyle-film-12072017-Desktop

پلت‌فرم webOS 3.5  با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.

OLED_W7_A_webOS3.5_video-thumbnail-12072017-Desktop

webOS 3.5  ال‌جی؛ امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.

OLED_W7_A_UL_Certify-12072017-Desktop

راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در  Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K  ال‌جی بیشتر لذت ببرید.

OLED-W7_Netflix-12072017-Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید