۱۵ مرداد ۱۳۹۶

تلفن هوشمند آینده ال‌جی با نمایشگر OLED FULLVISION و پشتیبانی از فناوری HDR10

تجربه دیداری غوطه‌ورکننده و وسیع نمایشگر FullVision در تلفن هوشمند آتی ال‌جی با 4.15 میلیون پیکسل در صفحه QHD+ OLED و 2880×1440 پیکسل بسیار بهتر و پیشرفته شده است.

کیفیت تصویر عالی به لطف وجود فناوری انتشار OLED ایجاد می‌شود که سیاهی کامل و رنگ‌هایی با دقت بسیار بالا را از طریق طیف رنگ وسیع‌تر بازتولید می‌کند. با استفاده از الگوریتم‌های تصویر بهینه که حاصل سال‌ها تحقیق و توسعه ال‌جی بر روی OLED است، جلوه‌های دیداری در نمایشگر OLED تا 148 درصد از فضای رنگ sRGB برای تصویر دیجیتال و 109 درصد از فضای رنگ DCI-P3  برای سینمای دیجیتال فراهم می‌کند.

یکی دیگر از فواید فناوری OLED زمان پاسخگویی عملکرد آن به شمار می‌رود که ده‌ها برابر سریع‌تر از LCD است. این سرعت پاسخگویی پرشتاب و سریع تأثیر جا ماندن تصویر و سایه‌ها را به شیوه‌ای مؤثر و کارامد برطرف می‌کند؛ این قابلیت برای فیلم‌های اکشن و واقعیت مجازی یکی از معیارهای مهم به شمار می‌رود. فیلم‌ها و ویدئوهای سازگار در نمایشگر جدید ال‌جی با پشتیبانی از HDR10 تجربه خیره‌کننده و حیرت‌انگیز کاملاً جدیدی را ارائه می‌دهد.

جانو چو، مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «تبحر و تعالی در OLED مدت‌هاست که تمرکز و گرایش اصلی ال‌جی است. این فناوری همیشه به عنوان یک ارزش افزوده بالقوه برای تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته می‌شده است. با شدیدتر شدن رقابت جهانی در حوزه تلفن‌های هوشمند، ال‌جی احساس کرد که اکنون بهترین زمان برای معرفی دوباره نمایشگرهای OLED در محصولات موبایلش است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید