۳۰ مرداد ۱۳۹۶

ساعت هوشمند ال‌جی Watch Style در بازار ایران

ساعت مچی ظریف و باریک ال‌جی  Watch Style که با Android Wear نیرو می‌گیرد وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

یک ساعت مچی لوکس با ظاهری شیک و پر از ریزه‌کاری، ساخته شده از بهترین مواد، دارای قابلیت‌های پیچیده‌ای که زمان حال می‌طلبد. تلفیق بی‌نقصی از هوش و زیبایی، ساعت مچی ظریف و باریک Android Wear. وقتی این قطعه جواهر ظریف و مدرن را بپوشید دیگر جای هیچ زیورآلاتی خالی نیست.

01-small-slim-android-1600x1340_Watch-Style_M01A

در سه رنگ متمایز

سه رنگ زیبا، هر یک با ظاهری ناب و متمایز: تیتانیوم، رز گلد و نقره‌ای. زیبایی جذاب هر یک از این رنگ‌ها این ساعت را به گنج نفیسی مبدل ساخته است.

02-three-distinct-colors-1600x1400_Watch-Style_M01A

بند ساعت چرم اصل ایتالیایی

در ساخت این بندهای جذاب ساعت، از بهترین چرم ایتالیایی اصل استفاده می‌کنیم. مکانیزم جدید Snap-and-Swap تعویض بند را سریع و بی‌دردسر کرده است. از سر تمرین گرفته تا سر میز شام مجلل با پوشیدن این بندهای ساده اما زیبا و قابل تعویض، زیبایی ظاهرتان مثال زدنی است.

03-genuine-italian-leather-1600x1120_Watch-Style_M03A

صفحات ساعت خوانا با یک نگاه

صفحه ساعت زیبایی را انتخاب کنید و رنگ صفحه، عقربه‌ها، شماره‌ها و غیره را سفارشی کنید. سپس تا ۸ حالت نمایش مختلف انتخاب کرده و آنها را هر طور که دوست دارید مرتب کنید؛ بدین ترتیب همه برنامه‌های مورد علاقه شما از همان ابتدا تحت کنترل انگشتان شما است.

04-glanceable-watch-faces-1600x1350_Watch-Style_M01A

دکمه کناری چرخان برای پیمایش آسان‌تر

رابط دایره‌ای جدید این ساعت به منظور داشتن دسترسی سریع به برنامه‌ها و پیمایش آسان‌تر، بهره گرفته است. برای پیمایش در بین آیتم‌های مختلف، صفحه نمایش را لمس کنید یا دکمه کناری را بچرخانید. برای روشن شدن صفحه ساعت، پایان دادن به تماس‌های تلفنی یا بازگشت به صفحه اصلی٬ دکمه کناری را فشار دهید.

05-rotating-side-button-1600x1350_Watch-Style_M01A

رابط پیمایشی برای خوانایی آسان‌تر

دیگر لازم نیست برای خواندن پیام‌های طولانی‌ از این صفحه به آن صفحه بروید. کافی است با انگشت خود به سمت بالا یا پایین پیمایش کنید یا تاج را بچرخانید. همین رابط پیمایشی دسترسی شما به برنامه‌ها و قابلیت‌های دلخواهتان را نیز آسان‌تر می‌کند.

06-easier-reading-scroll-1600x1390_Watch-Style_M01A

پیام‌نگاری سریع با تشخیص دست خط

با استفاده از قابلیت‌های بهبود یافته تشخیص دست خط، صفحه کلید لغزشی (Glide Typing)، پاسخ هوشمند و پشتیبانی از شکلک‌ها٬ به هر یک از دوستان که می‌خواهید پیام بدهید. مستقیماً از صفحه ساعت خود می‌توانید در Facebook Messenger‏، WeChat‏، WhatsApp، Hangouts و برنامه پیامک، پیام بفرستید.

07-quick-messaging-with-1600x1280_Watch-Style_M02A_V1

حرکات مچ

حتی زمانی که یکی از دستان شما آزاد نباشد هم می‌توانید با حرکت ساده مچ دست پیام‌ها و اعلان‌ها را ببینید و در صفحه به بالا و پایین پیمایش کنید، به‌شرطی‌که قابلیت کنترل حرکت با مچ فعال باشد. چه در حال حمل یک کیف بوده یا دست کسی را گرفته باشید، باز هم می‌توانید ساعت خود را با تکان دادن و حرکت مچ دست کنترل کنید.

08-wrist-gestures-1600x1150_Watch-Style_M01A

Google Assistant پیش ‌فرض

حتی وقتی که دستانتان پر هستند٬ به جواب‌های خود برسید و کارهایتان را انجام دهید. به پیام دوستتان پاسخ دهید که دیر می‌رسید، به خود یادآوری کنید که با مادرتان تماس بگیرید یا مسیر حرکت خود را درخواست کنید. کافی است با عبارت “Ok Google” شروع کنید یا دکمه روشن/خاموش را نگه‌دارید.

09-google-assistant-built-1600x1600_Watch-Style_M01A_V1

صفحه نمایش P-OLED واقعا گرد

صفحه ساعت P-OLED با وضوح و دقت تصویر ۲۹۹ پیکسل در اینچ، در روشنایی روز از شفافیت خاصی برخوردار است.

10a-full-circle-p-oled-240x150_Watch-Style_M04C

پایه شارژ بی‌سیم

با پایه مغناطیسی عملیات شارژ آسان شده است به‌طوری‌که هر لحظه از شارژ شدن ساعت مچی خود اطمینان دارید.

10b-wireless-charging-dock-240x150_Watch-Style_M04C

مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

محافظت در برابر گرد و خاک و پاشیده شدن آب، با رتبه حفاظتی IP67 یکی دیگر از ویژگی‌های بارز Watch Style ال‌جی است.

*این محصول مناسب شنا یا غواصی نیست.

10c-dust-and-water-240x150_Watch-Style_M04C

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید