۳۱ مرداد ۱۳۹۶

مانیتورهای عالی ال‌جی مخصوص بازی‌های اکشن پرتکاپو در نمایشگاه IFA برلین

نرخ تازه‌سازی بالا (ریفرش ریت) و مجموعه امکانات دیگر به مانیتورهای بازی سری GK  ال‌جی هیجان جدی‌تری می‌دهد.

ال‌جی دو مانیتور جدید مخصوص بازی را در نمایشگاه IFA 2017 در برلین هفته آینده معرفی خواهد کرد تا بهتر از گذشته نیاز مشتریان علاقه‌مند به بازی را با ارائه روان‌ترین تجربه بازی ممکن در حال حاضر برآورده کند. دو مانیتور جدید 32 و 27 اینچ GK ال‌جی نه تنها شیفتگان بازی‌های اکشن را با تجربیات دیداری حیرت‌انگیز راضی می‌کند بلکه در بازی‌های رقابتی نیز برگ برنده را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

مانیتورهای سری بازی GK ال‌جی از جدیدترین پیشرفت‌های فناوری که یکی از آنها نرخ تازه‌سازی بالای 144 هرتز (قابلیت افزایش سرعت تا 165 هرتز) و 240 هرتز است بهره‌‌مند شده. مانیتور 32 اینچ نمایشگری ایده‌آل برای آنهایی است که می‌خواهند بازی‌ها را با حرکات سریع و روان و با کیفیت بالا تجربه کنند. مانیتور 32GK850G با برخورداری از نرخ تازه‌سازی سریع حرکت گرافیکی بسیار صاف و بدون پرشی دارد که به دلیل وجود فناوری پردازش گرافیکNVIDIA G-Sync  میسر شده است.

32GK850

مانیتور 27 اینچ سری GK ال‌جی با مدل 27GK750F نیز همان نرخ تازه‌سازی بالا را برای ارائه تجربه روان بازی دارد. این مانیتور جمع و جور با برخورداری از نرخ‌ تازه‌سازی 240 هرتز، کاهش مات شدن حرکات 1ms Motion Blur Reduction و فناوری AMD FreeSync هر چیزی را که مشتاقان بازی برای تجربه بی‌عیب و نقص بازی لازم دارند را در اختیار آنها قرار می‌دهد. قابلیت‌های نظیر Black Stabilizer، Dynamic Action Sync، و Crosshair نیز سوژه را در مرکز مانیتور قرار می‌دهد تا دقت را در بازی‌های تیراندازی تک‌نفره افزایش دهد.

مانیتور بازی 34 اینچ UltraWide ال‌جی (مدل 34UC89G) با نسبت تصویر 21:9 نیز از دیگر محصولاتی است که در نمایشگاه IFA 2017 به نمایش درخواهد آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید